DSpace talpykla

UAB ,,Bonauta“ įvaizdžio formavimo sprendimai

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kisieliūtė, Ieva
dc.date.accessioned 2019-08-09T08:09:01Z
dc.date.available 2019-08-09T08:09:01Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2013
dc.description In the theoretical part it is stated that in general there is an image of the company, what components do it and what determines the image of the company. The analytical part presents the components of the existing image, the analysis of competitors, SWOT analysis, and the questionnaire analysis. The third part is about adjusting the existing parts of the image and creating new ones. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje yra pateikta, kad apskritai yra įmonės įvaizdis, kokios sudedamosios dalys jį daro ir kas lemia įmonės įvaizdį. Analitinėje dalyje pateikiama esamos įvaizdžio dedamosios dalys, konkurentų išanalizavimas, SSGG analizė, bei anketinės apklausos analizė. Trečioje dalyje pateikiama esamų įvaizdžio dalių koregavimas, bei naujų įkūrimas. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Įvaizdžio formavimas, įvaizdis, konkurencija. en_US
dc.title UAB ,,Bonauta“ įvaizdžio formavimo sprendimai en_US
dc.title.alternative Solutions for Image Formation of Bonauta UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra