dc.contributor.author |
Žagrakalys, Tomas |
|
dc.date.accessioned |
2019-08-09T07:12:08Z |
|
dc.date.available |
2019-08-09T07:12:08Z |
|
dc.date.issued |
2019-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2007 |
|
dc.description |
Theoretical section discusses the concept of integrated marketing communications, the elements of marketing communications complex, as the application of business to business sector. The analytical part presents the results of the analysis of the company situation, the customers opinion about the company‘s marketing communications survey results. In the third part shows main problems in the analytical part and their detailed solutions for improvement. |
en_US |
dc.description.abstract |
Teorinėje dalyje aptariama integruotų marketingo komunikacijų samprata, marketingo komunikacijų komplekso elementai, jų taikymas verslas-verslui sektoriuje. Analitinėje dalyje pateikiami įmonės integruotų marketingo komunikacijų analizės, klientų nuomonės apie bendrovės marketingo komunikacijas tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje susisteminamos analitinėje dalyje išryškėjusios bendrovės marketingo komunikacijų problemos ir pateikiami jų detalūs tobulinimo sprendimai. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
Reklama, pardavimų didinimas, asmeninis pardavimas. |
en_US |
dc.title |
Integruotų marketingo komunikacijų tobulinimas UAB „Žemaitijos girios“ |
en_US |
dc.title.alternative |
Development of Integrated Marketing Communications at Žemaitijos girios UAB |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |