DSpace talpykla

Integruotų marketingo komunikacijų tobulinimas UAB „Žemaitijos girios“

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Žagrakalys, Tomas
dc.date.accessioned 2019-08-09T07:12:08Z
dc.date.available 2019-08-09T07:12:08Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2007
dc.description Theoretical section discusses the concept of integrated marketing communications, the elements of marketing communications complex, as the application of business to business sector. The analytical part presents the results of the analysis of the company situation, the customers opinion about the company‘s marketing communications survey results. In the third part shows main problems in the analytical part and their detailed solutions for improvement. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje aptariama integruotų marketingo komunikacijų samprata, marketingo komunikacijų komplekso elementai, jų taikymas verslas-verslui sektoriuje. Analitinėje dalyje pateikiami įmonės integruotų marketingo komunikacijų analizės, klientų nuomonės apie bendrovės marketingo komunikacijas tyrimo rezultatai. Projektinėje dalyje susisteminamos analitinėje dalyje išryškėjusios bendrovės marketingo komunikacijų problemos ir pateikiami jų detalūs tobulinimo sprendimai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklama, pardavimų didinimas, asmeninis pardavimas. en_US
dc.title Integruotų marketingo komunikacijų tobulinimas UAB „Žemaitijos girios“ en_US
dc.title.alternative Development of Integrated Marketing Communications at Žemaitijos girios UAB en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra