DSpace talpykla

UAB „Omniva LT“ paslaugų konkurencingumo didinimas rėmimo priemonėmis

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Vaičiulytė, Gabrielė
dc.date.accessioned 2019-08-09T06:59:16Z
dc.date.available 2019-08-09T06:59:16Z
dc.date.issued 2019-06-13
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/2003
dc.description Theoretical part analyzes the literature sources, which helped to clarify the concepts of competition, competitiveness, marketing complex and promotion measures. The practical part describes the characteristics of the company's activity, determines the position in the market, presents the results of the consumer opinion survey, analyzes the interviews of the heads of the two divisions of the company and determines the strengths and weaknesses of the organization. The design part provides a communication plan, a budget, an implementation period and forecasted results. en_US
dc.description.abstract Teorinėje dalyje analizuojami literatūros šaltiniai, kurie padėjo išsiaiškinti konkurencijos, konkurencingumo, marketingo komplekso ir rėmimo priemonių sąvokas. Praktinėje dalyje aprašoma įmonės veiklos charakteristika, nustatoma pozicija rinkoje, pateikiami vartotojų nuomonės tyrimo rezultatai, išanalizuojamas įmonės dviejų skyrių vadovų interviu ir nustatomi organizacijos stiprybės ir silpnybės. Projektinėje dalyje pateikiamas komunikacijos planas, numatomas biudžetas, vykdymo laikotarpis ir prognozuojami rezultatai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Paslauga, konkurencingumas, konkurencinis pranašumas, rėmimo priemonės. en_US
dc.title UAB „Omniva LT“ paslaugų konkurencingumo didinimas rėmimo priemonėmis en_US
dc.title.alternative Increasing the Competitiveness of Omniva LT UAB Services with the Help of Promotion Tools en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra