DSpace talpykla

UAB „Vikeda“ reklamos produktų kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Skalskytė, Deimantė
dc.date.accessioned 2019-08-09T05:50:15Z
dc.date.available 2019-08-09T05:50:15Z
dc.date.issued 2019-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1987
dc.description The purpose of this dissertation was to create advertising production for the chosen company‘s "Vikeda" already existing product line "Dadu". This project includes different brand elements such as: products catalogue, business card, branded shopping bag, calendar, document folder, notebook, bookmark. This piece of work is separated into two main parts: analytical part which is based on various literature and represents the analysis of analogs, technique of he layout design and composition products used to create the composition design. Practical part of this work will explain the format and style chosen for the publication. Additionally, the explanation of the tools used to create specific advertising production including. Furthermore, in this part of work will include economical calculation and analysis of competition. In human safety part there will be description of hygiene requirements, risk analysis and fire regulation requirements in place of employment. After analysing theoretical part and finishing the economical calculations, there are conclusion of the work together with discussion on difficulties met in creating advertising material for this chosen customer en
dc.description.abstract Baigiamojo darbo tikslas – įmonei UAB „Vikeda“ sukurti trūkstamą reklaminę produkciją jau esamam „DADU“ prekiniam ženklui. Buvo sukurti tokie firminio stiliaus elementai kaip: produktų katalogas, vizitinė kortelė, firminis maišelis, kalendorius, dokumentų aplankas, blankas, skirtukas. Rašto darbe yra dvi dalys, pirmojoje – analitinėje dalyje, remiantis įvairia literatūra, yra pateikiama analogų analizė, pagrindžiamas darbo temos sprendimas, aprašyta maketavimo technologija ir leidinio dizainui kurti naudotos kompozicinės priemonės. Darbo projektinėje dalyje koncentruojamasi į produktų formatus ir stilius, naudotas programines priemones. Detaliai aprašomi produktų kūrimo procesai. Taip pat projektinėje dalyje pristatomi ekonominiai skaičiavimai, konkurencijos analizė. Žmogaus saugos dalyje aprašyti higienos normų reikalavimai, rizikos veiksniai ir priešgaisrinės saugos reikalavimai darbo vietoje. Aprašius analitinę ir projektinę dalį, atlikus ekonominius skaičiavimus, darbo pabaigoje pateikiamos išvados bei aptariami sunkumai, su kuriais susidurta kuriant reklaminę produkciją užsakovui. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklaminė produkcija, firminis stilius, katalogas, vizitinė kortelė, firminis maišelis, kalendorius, dokumentų aplankas, blankas, skirtukas en_US
dc.title UAB „Vikeda“ reklamos produktų kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of the advertising products for the UAB Vikeda en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra