DSpace talpykla

Asociacijos „Retroklasika‘‘ reklamos produktų kūrimas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Petraškaitė, Justina
dc.date.accessioned 2019-08-09T05:40:59Z
dc.date.available 2019-08-09T05:40:59Z
dc.date.issued 2019-06-20
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1985
dc.description Thesis' goal is to demonstrate theoretical and practical skills which were gained during studies and to create a series of promotional products. Customer's description, the history of the art style which was applied while creating products, the origins and development of created promotional products were presented in the analytical part of the thesis. The analogous types of products which are on the market were analysed while submitting examples of examined products. Ways of visual expression that were used to create products were described and the sketches of created designs were submitted. In the project part of the thesis the technical equipment and software that were used to reach thesis' goal were specified. The layout creating process was described and examples of created models were presented. The process of prepress and the used press technologies were described. In the economic part of the thesis the analysis of consumers and competitors was done and the prices of products were specified while accomplishing financial calculations. The hygiene standards and regulations that were followed during the preparation of thesis were described. While creating a series of promotional products the practical abilities that were gained during the studies were used and the theoretical knowledge about publishing and printing technologies were applied. en
dc.description.abstract Šio baigiamajo darbo tikslas – pademonstruoti teorinius bei praktinius įgūdžius, įgytus studijų metu, ir sukurti reklaminių produktų seriją. Analitinėje darbo dalyje pateikiamas užsakovo aprašas, leidiniams taikomo dailės stiliaus istorija, kuriamų reklaminių produktų atsiradimo istorija bei raida. Analizuojami rinkoje esantys analogiški produktų tipai pateikiant analizuotų produktų pavyzdžius. Aprašytos leidinių vaizdinės raiškos priemonės, kurios buvo naudotos kuriant leidinius, ir pateikti sukurtų dizainų eskizai. Projektinėje darbo dalyje nurodyta darbo tikslui pasiekti naudota techninė bei programinė įranga. Aprašoma maketų kūrimo darbo eiga ir pateikiami sukurtų leidinių maketų pavyzdžiai. Nurodomas maketų paruošimas spaudai, aprašomi leidinių spausdinimo technologijų būdai. Ekonominėje dalyje atlikta vartotojų bei konkurentų analizė, nustatytos leidinių kainos pateikiant finansinius skaičiavimus. Pateiktos higienos normos bei keliami reikalavimai, kurių buvo laikomasi atliekant šį baigiamąjį darbą. Kuriant reklaminių produktų seriją buvo panaudoti studijų metu įgyti praktiniai sugebėjimai ir pritaikytos teorinės leidybos ir spaudos tachnologijų žinios. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject leidinių vaizdinės raiškos priemonės, sukurto dizaino eskizai en_US
dc.title Asociacijos „Retroklasika‘‘ reklamos produktų kūrimas en_US
dc.title.alternative Development of the advertising products for the Association Retroklasika en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra