DSpace talpykla

Grafikos dizainerės Gerdos Sasnauskaitės prekės ženklo ir vizualinio identiteto dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Sasnauskaitė, Gerda
dc.date.accessioned 2019-08-08T11:00:37Z
dc.date.available 2019-08-08T11:00:37Z
dc.date.issued 2019-07-03
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1962
dc.description Project theme – Design of the brand and visual identity of the graphic designer Gerda Sasnauskaitė. The aim of the final project: To create an attractive and eye-catching visual identity for a graphic designer. The main tasks of the final project: Create an original, modern, visually distinctive design for brand and other visual style objects and apply it to project. The object of the final project: Create design of the brand and visual identity of the graphic designer Gerda Sasnauskaitė. The relevance/novelty of the topic: This work is very relevant for graphic designer Gerda Sasnauskaite to improve and expand existing works. Visual identity is important in order to maintain a high level of competitiveness and attract customers by having a memorable image. The problem of the final project: Increased competition in graphics design field. Excess of this kind of specialists. Key findings and conclusions: In my opinion I have achieved my goals. I created an original, distinctive and modern visual style. en
dc.description.abstract Darbo tema - grafikos dizainerės Gerdos Sasnauskaitės vizualinio identiteto dizainas. Baigiamojo darbo tikslas: sukurti patrauklų bei akį pritraukiantį grafikos dizainerio vizualinį identitetą. Pagrindiniai uždaviniai: sukurti originalų, modernų, vizualiai išsiskiriantį prekės ženklo ir kitų vizualinio stiliaus objektų dizaino sprendimą ir jį pritaikyti projekte. Baigiamojo darbo objektas: grafikos dizainerės Gerdos Sasnauskaitės vizualinio identiteto dizaino sukūrimas. Temos aktualumas/naujumas: Šis kuriamas darbas yra labai aktualus grafikos dizainerei Gerdai Sasnauskaitei, norint tobulėti ir plėsti esamą veiklą. Vizualinis identitetas yra svarbus tuo, kad norint išlaikyti aukštą konkurencingumo lygį ir pritraukti klientus reikia turėti įsimintiną įvaizdį. Baigiamojo darbo problema: Išaugusi konkurencija grafikos dizaino srityje. Perteklius tokio pobūdžio specialistų. Svarbiausi rezultatai bei išvados: Manau, jog pasiekiau užsibrėžtų tikslų. Sukūriau originalų, išsiskiriantį bei modernų vizualinį stilių. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Vizualinis stilius, vizualinis identitetas, prekės ženklas, grafinis dizainas, dizainas en_US
dc.title Grafikos dizainerės Gerdos Sasnauskaitės prekės ženklo ir vizualinio identiteto dizainas en_US
dc.title.alternative Design of the Brand and Visual Identity of the Graphic Designer Gerda Sasnauskaitė en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra