DSpace talpykla

Kauno kolegijos Menų akademijos reklaminės informacinės medžiagos dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Daunytė, Reda
dc.date.accessioned 2019-08-08T10:00:30Z
dc.date.available 2019-08-08T10:00:30Z
dc.date.issued 2019-07-03
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1949
dc.description Each educational institution requires promotional material that introduces the study programs. It is aimed at pupils interested in arts studies, their activities and advantages. Promotional material is like the face of an institution that reflects the mood and spirit of the Academy of Arts, so it is very important that it is attractive, attentive and informative. Aim of the work: to create the design of advertising information material of Kaunas College of Art, which would reflect the activities of art school, study programs and at the same time be modern, modern, attractive and informative. Design Concept: I used the fragments of study programs in the Academy of Arts to create the final fragments. They were corrected, transformed and compiled by collage technique. I chose this technique because I wanted to show as many moments as possible of my study activity and at the same time convey the friendly environment of the Academy of Arts. The trademark is textual. It consists of the current name of the Kaunas College Logo, Arts and Education Faculty. The brand can be used in several ways of composing (verbal and horizontal), making it easier to compose on different objects. Visual style is dominated by bright colors that call attention to the Academy of Arts, and distinguish it from others. The visual style consists of fragments of photos, their transformation and color change. Separate photos and collage techniques are used for each study program. Colorful photos reflect the study activity and the character of each specialty. Another incentive to draw attention is the slogan "Ride together in the rhythm of arts". It is predominant on a number of objects, separated by a larger font of other stylistics. The same graphics prevail in all objects, only the composition is changed. This reflects the integrity of the objects, the overall design, the consistency with each other. Objects occupy a large part of bright graphics, which is aimed at attracting even more attention from the client. The text is compiled in free space, so it can be changed or adjusted as needed. In my final thesis, I think I have succeeded in achieving my goal in creating a seamless and contemporary design for the Academy of Advertising. en
dc.description.abstract Kiekvienai švietimo įstaigai reikalinga reklaminė informacinė medžiaga, kuri supažindina su studijų programomis. Ji skirta moksleiviams besidomintiems menų studijomis, jų veikla ir privalumais. Reklaminė medžiaga tarsi įstaigos veidas, kuris atspindi menų akademijos nuotaiką ir dvasią, tad labai svarbu, kad ji būtu patraukli, atkreipianti dėmesį ir informatyvi. Darbo tikslas: sukurti Kauno kolegijos menų akademijos reklaminės informacinės medžiagos dizainą, kuris atspindėtų meno mokyklos veiklą, studijų programas ir tuo pačiu būtų šiuolaikiškas, modernus, patrauklus ir informatyvus. Dizaino koncepcija: Galutinei grafikai sukurti naudojau menų akademijos studijų programų nuotraukų fragmentus. Juos koregavau, transformavau ir komponavau koliažo technika. Šią techniką pasirinkau, nes norėjosi parodyti kuo daugiau akimirkų iš studijų veiklos ir tuo pačiu perteikti draugišką menų akademijos aplinką. Prekės ženklas yra tekstinis. Jis susideda iš dabartinio Kauno kolegijos logotipo, menų ir ugdymo fakulteto pavadinimo. Prekės ženklas gali būti panaudojamas keliais komponavimo būdais (vertikaliai ir horizontaliai), taip jį lengviau komponuoti ant įvairių objektų. Vizualiniame stiliuje vyrauja ryškios spalvos, kviečiančios atkreipti dėmesį į menų akademiją, išskirti ją iš kitų. Vizualinis stilius susideda iš nuotraukų fragmentų, jų transformavimo ir kolorito keitimo. Kiekvienai studijų programai naudojamos atskyros nuotraukos ir jungiamos koliažo technika. Spalvingos nuotraukos atspindi studijų veiklą ir kiekvienos specialybės charakterį. Dar viena skatinamųjų priemonių atkreipti dėmesį yra šūkis „Judėk kartu menų ritmu“. Jis vyrauja ant daugelio objektų, išskirtas didesniu kitos stilistikos šriftu. Visuose objektuose vyrauja ta pati grafika, tik keičiamas jos komponavimas. Tai atspindi objektų vientisumą, bendrą dizainą, derėjimą vienas su kitu. Objektuose nemažą dalį užima ryškiaspalvė grafika, tuo siekiama dar labiau atkreipti kliento dėmesį. Tekstas komponuojamas laisvoje erdvėje, tad puikiai galima esant poreikiui jį keisti ar koreguoti. Aš manau, savo baigiamajame darbe, sukurdama vientisą ir šiuolaikišką menų akademijos reklaminės medžiagos dizainą, man pavyko pasiekti užsibrėžtą tikslą. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklaminė informacinė medžiaga, dizainas, grafinis dizainas. en_US
dc.title Kauno kolegijos Menų akademijos reklaminės informacinės medžiagos dizainas en_US
dc.title.alternative Design of Advertising Information of the Academy of Arts of Kauno kolegija / University of Applied Sciences en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra