DSpace talpykla

Mobilios vyrų kirpyklos vizualinio identiteto dizainas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Bružikas, Erikas
dc.date.accessioned 2019-08-08T09:21:26Z
dc.date.available 2019-08-08T09:21:26Z
dc.date.issued 2019-07-03
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1947
dc.description Most important aspects these days are lifestyle, appearance, image, and life quality. Majority of the youth and older people want to look good, smart or express themselves by looking different. There are a few main elements when it comes to your look - clothes, hairstyle and behaviour. These three elements and other people opinion forms and image. So this is why my opinion is important. Because I am also a guy and I am related with an image, so I decided to consider and create visual styles for a man hairdresser. One of the visual building blocks are hairstyles, I will call it a generally, but it doesn't just associate with hair on your head. Let's say a hairstyle - its beard and head hair, eyebrows and an overall image of your face. I've already told you what the components are, so a male hairdresser works just with men to create a male’s image, working with head hair, facial hair and beard hair. By writing this task I have arisen a problem for myself - to make man beauty services reachable for everyone. Today it is a quiet expensive service and most of the specialist that offer this service work in city centres. That’s why it’s hard to reach service for those who rarely visit big cities (seniors, disabled, foster home residents, children homes, provinces of Lithuania and etc). This solution would let this service reach those who can't reach this service individually. My final job composes a fully mobile man barbershop visual identity. Which composes of a logo, business cards, letters, forms, coupons with envelopes, staff uniform, posters, price list, advertising panel, souvenirs, gift bags, advertising flag and also a custom car graphic wrap solution. After performing my final work, I concluded, that it is very important to get familiar with the subject of the object being created, to present it properly to the viewer. In my designs, I tried to convey the male hairdresser carried mood bound together with a retro style and the clarity of the whole idea. en
dc.description.abstract Šiuolaikiniam žmogui itin svarbūs dalykai tapo - gyvenimo būdas, išvaizda, įvaizdis, gyvenimo kokybė. Visi jaunuoliai ir vyresni žmonės nori atrodyti gražiai, tvarkingai arba atvirkščiai - išreikšti save atrodant kitaip. Yra keli įvaizdžio sudedamieji elementai - tai apranga, šukuosena ir elgesys. Šie trys veiksniai formuoja įvaizdį, o būtent tai formuoja ir aplinkinių nuomonę apie patį žmogų. Kadangi pats esu vyrų kirpėjas, man labai aktualu turėti išskirtinį bei skoningą įvaizdį. Tačiau šiais laikais ne kiekvienas gali leisti sau atrodyti puikiai ir stilingai, kadangi tai reikalauja nemažai pinigų, tai gan brangus malonumas ir jas teikiantys specialistai dažniausiai dirba miesto centruose. Tai sunkiai pasiekiama paslauga tiems kas retai lankosi didesniuose miestuose (vyresnio amžiaus žmonės, neįgalieji, globos namų gyventojai, vaikų namai, Lietuvos provincija ir pan.). Todėl man gimė idėja sukurti vyrų grožiui skirtas paslaugas, pasiekiamas kiekvienam - mobilią vyrų kirpyklą. Kadangi kirpykla nestovėtų vienoje vietoje ir keistų lokaciją, tai leistų pasiekti tuos, kurie negali pasiekti paslaugos patys arba neturi tam laiko. Mano baigiamojo darbo tikslas yra sukurti originalų vyrų mobilios kirpyklos vizualinį identitetą. Vizualinį identitetą sudarys šie elementai: logotipas, vizitinė kortelė, laiško šablonas, blankas, kuponas su voku, darbuotojų apranga, plakatas, kainynas, reklaminis skydelis, suvenyrai, dovanų maišelis, reklaminė vėliava, bei mašinos grafinio dizaino sprendimas. Atlikus baigiamąjį darbą padariau išvadą, šiais laikais siekiant sėkmingai parduoti produktus ar paslaugas, privaloma turėti išskirtinį vizualinį identitetą, nes būtent jis formuoja pirmąjį vartotojo įspūdį. Savo kuriamame dizaine stengiausi perteikti vyrų kirpėjo nešamą nuotaiką siejama su „retro“ stiliumi bei visos idėjos aiškumu. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Reklaminė informacinė medžiaga, dizainas, grafinis dizainas, vyrų įvaizdis. en_US
dc.title Mobilios vyrų kirpyklos vizualinio identiteto dizainas en_US
dc.title.alternative Design of the Visual Identity of a Mobile Barbershop en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra