DSpace talpykla

Vyriškų drabužių salono ,,uRock" Kaune Partizanų g. 27 interjero projektas

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Radavičius, Gvidas
dc.date.accessioned 2019-08-08T05:36:23Z
dc.date.available 2019-08-08T05:36:23Z
dc.date.issued 2019-07-03
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1910
dc.description The first salon of its kind is going to offer men standard services which includes: an opportunity to browse and try on products with an assistance to build the look and unique services such as: make a photo-shoot with no commitment to buy. Lithuanian beauty and fashion industry may benefit from such innovation, which could possibly bring likeminded men together. This establishment needs to be introduced to the public in the right way in order to highlight its uniqueness. There is an opportunity to leave the heritage that may influence the other salons and the industry itself. Unique place for unique men. The current situation determined the theme. The establishment interior does not serve its purpose and inhibits company’s activities. “UROCK” is for every man, who always seek to refresh their look, are creative and value the quality. Assortment includes only original designers clothes for men. The most of the offered clothes is barely worn. Although, every single piece is thoroughly checked by special method. These fashion revolutionists are helping to create stylish look using designer’s clothes. Not only this salon is offering to buy a products from them, but also a photoshoot. At the current moment the organization is located at Savanoriu pr. 192 Kaunas. However, they own a potential place for expanding at Partizanu st. 27, Kaunas. The premises are not standing out at all and are stuck in multi-store building with unattractive environment, which does not attract an eyes of the potential clients. Considering to the needs of the client, discussing them with the principles of space zoning, and the solution, after analyzing the analogues, the interior design was decided according to the following idea of the concept: Concept: “Iliuzija” or “Right Corner” – is an non obvious interpretation, when the reality is perceived is not the way it is. I am intend to create an interior using an optical illusion effect with lines, mirrors, lighting and graphic choices. Taking into consideration consumers needs to create cozy atmosphere which would remind them of home. In the interior design there is going to be used grey color and stone and marble floors. The stone table tops is related to the company’s logotype “UROCK”, where the “rock” has a double meaning and one of those are stone. There is going to be used long cord lamps because of the high ceilings. In addition to that, there is going to be lighting and mirrors that will make an illusion of elongated space. en
dc.description.abstract Salonas kuriame pasiūlys geriausius derinius vyrams, padės susikurti įvaizdį. Galimybė apžiūrėti naujus rūbus, pasimatuoti, poreikius atitinkančios prekes bus galima ir pirkti ar net atlikti fotosesija. Lietuvos grožio ir mados industrijoje, tai gali būti naujas pokytis, kitokio pobūdžio vieta burianti vyrus. Šią erdvę reikią išskirti, nes tai yra pirmoji tokio pobūdžio vieta. Visuomenei palikti įsimintiną vietą, kad visuomenei sukeltų žavesį ir galbūt tai gali atverti naujas galimybes ateities salonams, su daugiau paslaugų, kad vyktų spartesnis tobulėjimas mados industrijoje. Išskirtiniam vyrui - išskirtinė erdvė. Šiuolaikiškas vyras – nuolat tobulėjantis tarp visuomenės. Itin svarbus tampa kiekvieno vyro santykis su mados aplinka, kurioje vyras galėtų jaustis savimi, būti savo mados revoliucionieriumi. „UROCK“ skirtas visiems vyrams, kurie nuolatos siekia atsinaujinti, yra kūrybiški bei vertina kokybę. Asortimente yra tik originalūs dizainerių rūbai vyrams. Didžioji dalis asortimento yra mažai nešioti drabužiai, tačiau prekių autentiškumas yra patikrintas. Šie mados revoliucionieriai padedantys sukurti savo įvaizdį vardiniais rūbų deriniais. Salonas neįpareigojantis tiesiog pirkti iš jų prekes, bet ir siūlo fotosesijos paslaugą. Šiuo metu objektas yra savanoriu pr. 192. tačiau turi kitas patalpas Kaune partizanų g. 27. Salonas neturi jokio išskirtinumo, yra įstrigęs daugiaaukštyje, nepatraukli aplinka neatkreipia klientų dėmesio. Atsižvelgiant į užsakovo poreikius, aptarus jiems erdvės zonavimo principus, bei sprendimus, išanalizavus analogus, buvo nuspręsta interjerą kurtį pagal šią koncepcijos idėja: Iliuzija“, arba „Right Corner“ - tinkamas kampas. Realybė suvokiama ne tokia kokia iš tikro ji yra, iškraipyta pojūčių interpretacija. Interjere sukurti optinės iliuzijos efektą linijos, veidrodžių pagalba, bei grafiniais sprendimais. Atsižvelgiant į užsakovo poreikius sukurti jaukią erdvę primenančią namų aplinką, išskirti zonas, kad jos kontrastuotu su kitomis zonomis. Interjere naudojama riešuto parketlentės, pilka spalva, bei akmuo, marmuro grindys, akmeniniai stalviršiai atsižvelgiant į firmos logotipo dizainą ir pavadinimą „UROCK“. Naudojami nuleidžiami šviestuvai, nes patalpoje lubos yra aukštos. Apšvietimas ir veidrodžiai kuriantys iliuzinį efektą, pratęsiantys erdvę. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Iliuzija, veidrodžiai en_US
dc.title Vyriškų drabužių salono ,,uRock" Kaune Partizanų g. 27 interjero projektas en_US
dc.title.alternative Design of the Interior of Men's Clothes Shop "uRock" at 27 Partizanų St., Kaunas en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra