DSpace talpykla

Emocinio įspūdžio formavimas įvaizdyje spalvų ir geometrinių formų pagalba

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Kunickytė, Miglė
dc.date.accessioned 2019-08-06T11:25:57Z
dc.date.available 2019-08-06T11:25:57Z
dc.date.issued 2019-07-02
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1862
dc.description XXI century environment is currnetly filled with information technology stimulations. Levels of direct human communication is becoming much lower, and we are losing more and more understanding of personal emotions and successful relationships with each other. Due to high use of technology and the expression of Techno – Humanism, where modern technology is used to help people to adapt to different daily conditions, as a trend „Emotional design“ becomes important part with its products designed to give people more positive emotions. Also Emotional Intelligence Education becomes popular, which helps people to understand not only their own feelings but also those of others. Therefore, the final thesis aims to analyze the expression of human emotions on the image and presenting it as an informational visual tool suitable for use with an individual client, thus promoting wider emotional awareness or the development. For the final thesis „Emotional Impression formation in Image by Colors and Geometric Shapes“, the object is combined by the three areas: The main emotions, colors and geometric shapes, with a further purpose oriented for image as an expression of human emotions in clothing, the aim is to analyze the expression of human emotions on image by colours and geometric shapes. Visualize the idea of emotional expression in the image, and present the result of the creative work in photography to represent it in the research survey and describe the obtained data in the conclusions of the empirical work. With the recieved thesis analysis, a creative idea was conceived in a photo session of twelve images by Digital and analog photography. In this way, for viewer deliberately cause different impressions in the image. In order to find out the personal attitude of the respondents to the relationship between emotions, color and form, the results of the creative work are presented in the empirical research, using the survey and the target group interview. The results of the research showed that the personal opinions of the respondents only partly coincide with the information described in the literature, so this is showing that formation of a personal image can often differ from the widespread norms, depending on the personal experience of the person. The main emotions expressed by the human beings were analyzed using the sources of psychology literature ((Psychology, 2017), (Myers, 2017), (Goleman, 2009), (Goleman, 2001), (Monginaitė, 2010), (AB Pease, 2014), (Jung, 2013), (Lekavičienė, 2007)). Color Associations and Psychological Characteristics literatue(Color Matters: Branding & Identity, 2014) (Color Studies, 2014). The expression of geometric shapes was analyzed in the context of the literaturebased by composition theory ((Adomonis, 2008), (Jonaitis, 2009), (Jonaitis, 2013)). Also on data from online sources. en
dc.description.abstract Dabartinė XXI a. aplinka yra pripildyta informacinių technologijų dirgiklių. Tokiu būdu tiesioginės žmonių komunikacijos lygis tampa žymiai mažesnis. Emocijos, kurios yra sėkmingų tarpasmeninių santykių garantas tampa vis mažiau lavinamas gebėjimas. Dėl didelio technologijų naudojimo ir Techno – Humanismo raiškos, kuomet šiuolaikinių technologijų pagalba, žmogus prisitaiko prie įvairių salygų, išvystoma tokia kryptis, kaip „Emocinis dizainas“, kurio produktais žmonėms norima suteikti kuo daugiau pozityvesnių emocijų. Populiaru tampa ir Emocinio Intelekto lavinimo kryptis, kuri žmonėms padeda suprasti ne tik savo, bet ir kito asmens jausmus. Todėl baigiamuoju darbu, siekiama išanalizuoti žmogaus emocijų raišką vaizde pasitelkus spalvą ir formą bei pateikti tai, kaip informacinę vizualinę priemonę tinkamą naudoti asmeninio įvaizdžio kūrimui. Baigiamajame darbe „Emocinio įspūdžio formavimas įvaizdyje spalvų ir geometrinių formų pagalba“, objektą apjungia trys sritys: pagrindinės emocijos, spalvos ir geometrinės formos. Darbo tikslu siekiama išanalizuoti ir vizualizuoti, kaip žmogaus išgyvenamos emocijos reiškiasi asmeniniame įvaizdyje spalvos ir geometrinių formų pagalba. Baigiamojo darbo tikslo igyvendinimui suformuluotais uždaviniais išanalizuoti, kaip žmogaus emocijos, spalvos ir geometrinės formos reiškiasi vaizde. Vizualizuoti emocijų pasireiškimo idėją įvaizdyje. Pateikti kūrybinio darbo rezultatą fotografijose, o fotografijos rezultatus pateikti tiriamojoje apklausoje. Gautus duomenis aprašyti empirinio darbo išvadose. Gautos informacijos pagalba suformuluota kūrybinė idėja, bei sukurta dvylikos įvaizdžių fotosesija. Idėjos igyvendinimui pasiekti, buvo naudojamos skaitmeninės ir analoginės fotografijos technikos, taip siekiant žiūrovui sąmoningai sukelti skirtingus įspūdžius vaizde. Siekiant išsiaiškinti asmeninį respondentų požiūrį į emocijų, spalvos ir formos ryšį, kūrybinio darbo rezultatai pateikti empiriniame tyrime, pasitelkiant apklausą ir tikslinės grupės interviu. Gauti tyrimų duomenys parodė, kad asmeninės respondentų nuomonės tik dalinai sutampa su literatūroje aprašyta informacija, todėl asmeninio įvaizdžio formavimas dažnai gali skirtis nuo plačiai paplitusių normų, priklausomai nuo asmeninių žmogaus patirčių. Pagrindinės žmogaus reiškiamos emocijos nagrinėtos pasitelkiant psichologijos mokslo šaltinius ((Psichologija, 2017), (Myers, 2017), (Goleman, 2009), (Goleman, 2001), (Monginaitė, 2010), (A. B. Pease, 2014), (Jung, 2013), (Lekavičienė, 2007)). Spalvų asociacijos ir psichologinės charakteristikos nagrinėtos remiantis spalvotyros literatūra ((Color Matters: Branding & Identity, 2014), (Color Studies, 2014)). Geometrinių formų raiška nagrinėta atsižvelgiant į kompozicijos teorijos literatūrą ((Adomonis, 2008), (Jonaitis, 2009), (Jonaitis, 2013)). Remtasi ir internetinių šaltinių duomenimis. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Emocijos, spalvos, geometrinės formos. en_US
dc.title Emocinio įspūdžio formavimas įvaizdyje spalvų ir geometrinių formų pagalba en_US
dc.title.alternative Formation of Emotional Impression in an Image by Means of Colours and Geometric Forms en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra