dc.description |
Here is discussed the impact of kitsch to the people, who are affected by false emotions
and changes of the real values into the world of illusion features. Kitsch concept appeared in the
19th-early 20th century. Descriptive banal with inferior work style and from other side is beautiful
and full of feeling, but really primitive, strongly overloaded, garish eye, tacky and a product of
mass reproduction. Kitsch mimics, simulates and presents one moment reaction without
intellectual effort trying to convince; that it’s something special, sensual and important.
The aim-to examine the influence of kitsch in human’s life and provide a visually
effected human’s picture in the atmosphere of kitsch as synthesis. Sumarizing the literature about
kitsch peculiarity and anlysis famous authors photografic and painted work, I conclude that a
human deliberately may not notice that his enviroment dominate kitsch features, that puts current
public problem with hallow emotions and illusions. In human it wakes up feellings such us:
beautiful, cozy, nice; human‘s start distance them self from reallity and pluge into the world of
illusion –falsenes – in which they create their comfort zone. And invisibly they become victims
of kitsch. Its impact inevitably have an impact on their behavior and become part of kitsch-a doll.
Kitsch features is created from bright, perfect details, which are very spred in the world
and the farther the more is acceptable to the public today. And the reallity moves away from the
human it self. For a man copying things creates an atmosphere of safety. In order to tolerate the
actual reallity difficulties, he is hiding from the real self. |
en |
dc.description.abstract |
Darbe nagrinėjamas kičo poveikis žmonėms, kurie paveikti netikrų emocijų, keičiančių tikrąsias vertybes į iliuzijos pasaulio bruožus. Kičo sąvoka, atsiradusi XIX a. pab – XX a. pr., apibūdina banalaus menkaverčio turinio ir stiliaus kūrinį, iš pažiūros gražų ir pilną jausmo, bet iš tikrųjų primityvų, stipriai perdėtą, rėžiantį akį, neskoningą masinio tiražavimo produktą. Kičas mėgdžioja bei kelia momentinę emocinę reakciją be intelektualių pastangų, stengiasi įtikinti, jog tai kažkas ypatingo, jausmingo, svarbaus.
Darbo tikslas – išnagrinėti kičo įtaką žmogaus gyvenime ir pateikti vizualiai paveikto žmogaus atvaizdą kičo atmosferoje kaip sintetiškumą. Apibendrinus literatūrą apie kičo ypatumus bei išanalizavus žymių autorių fotografinius ar tapytus darbus, darau išvadą, kad žmogus sąmoningai gali nepastebėti, kad jo aplinkoje vyrauja kičo bruožai, tai kelia aktualią visuomenės problemą, susijusią su tuščiavidurėmis emocijomis ir iliuzijomis. Tuomet žmonėms būna gražu, jauku, malonu. Jie pradeda atsiriboti nuo realybės ir pasineria į iliuzijų pasaulį – antirealybę, kurioje susikuria savo komforto zoną, ir nepastebimai tampa kičo aukomis. Kičo poveikis neišvengiamai daro įtaką žmonių elgsenai. Žmogus tampa kičo dalimi – lėle.
Kičo bruožas – ryškios detalės, kurios yra populiarios visame pasaulyje ir vis labiau tampa priimtinos šių dienų visuomenei. Paveiktas kičo žmogus atitolsta nuo realybės. Žmogui kopijuojami dalykai sukuria saugumo atmosferą. Tam, kad ištvertų tikrosios realybės sunkumus, jis slepiasi nuo tikrojo savęs. |
en_US |