DSpace talpykla

Medijų įtaka gyventojų požiūriui į burnos ertmės priežiūrą

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Ališauskaitė, Inga
dc.date.accessioned 2019-01-16T12:46:49Z
dc.date.available 2019-01-16T12:46:49Z
dc.date.issued 2018-06-22
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/174
dc.description Inga Ališauskaitė. The Influence of Mass Media on the Attitude of the Population Towards the Care of the Oral Cavity: Professional Bachelor‘s Thesis. Scientific adviser lect. Kristina Paužienė. Kauno kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Medicine. Aim of the study – to reveal the influence of mass media on the perception of the population in the care of the oral cavity. Objectives. To describe the means of mass media for informing the public, to reveal the importance of oral health in the context of the media, to determine the influence of mass media on the attitude of the population towards the care of the oral cavity. Methods. Scientific literature analysis, questionnaire survey online, statistical analysis. The study "The Influence of Mass Media on the Attitude of the Population Towards the Care of the Oral Cavity" was performed by a quantitative study. An online survey on apklausa.lt was held on May 3-14, 2018. The survey involved 102 respondents: 84 women and 18 men. The age of the respondents varies from 18 to 65 years of age and older. Statistical data analysis and graphs are carried out in the MS Excel programme. Results. The results of the study revealed that most respondents seek information on oral care on the social media sites on the Internet. However, better oral care habits have those respondents who learn about oral care from targeted TV/radio broadcasts, press and online health websites rather than those respondents who learn this information from non-targeted mass media sources or respondents who consult about oral care with dentists and dental hygienists. Therefore, it can be concluded that mass media has a greater influence on the attitude of the population towards oral care than oral health care professionals. en
dc.description.abstract Tyrimo tikslas – atskleisti medijų įtaką gyventojų požiūriui į burnos ertmės priežiūrą. Tyrimo uždaviniai. Aprašyti medijų priemones gyventojų informavimui, atskleisti burnos sveikatos reikšmę medijų kontekste, nustatyti medijų įtaką gyventojų požiūriui į burnos ertmės priežiūrą. Tyrimo metodika. Mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa internetu, statistinė analizė. Tyrimui „Medijų įtaka gyventojų požiūriui į burnos ertmės priežiūrą“ atlikti pasirinktas kiekybinis tyrimas. Internetinė apklausa apklausa.lt portale vyko 2018 metų gegužės 3-14 dienomis. Tyrime dalyvavo 102 respondentai: 84 moterys ir 18 vyrų. Respondentų amžius įvairus – nuo 18 iki 65 metų ir vyresni. Statistinė duomenų analizė ir grafikai atlikti MS Excel programa. Darbo rezultatai. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad daugiausia respondentų informacijos apie burnos ertmės priežiūrą ieško socialinėse medijose internete, tačiau geresnius burnos priežiūros įgūdžius turi tie respondentai, kurie informaciją apie burnos ertmės priežiūrą sužino iš tikslinių televizijos/radijo laidų, spaudos leidinių bei internetinių portalų apie sveikatą nei tie respondentai, kurie šią informaciją sužino iš netikslinių medijų šaltinių bei respondentų, kurie apie burnos ertmės priežiūrą konsultuojasi su burnos priežiūros specialistais. Todėl galima daryti išvadą, kad medijos daro didesnę įtaką gyventojų požiūriui į burnos ertmės priežiūrą nei burnos priežiūros specialistai. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Medijos, komunikacijos, burnos ertmės priežiūra, burnos sveikata en_US
dc.title Medijų įtaka gyventojų požiūriui į burnos ertmės priežiūrą en_US
dc.title.alternative The Influence of Mass Media on the Attitude of the Population Towards the Care of the Oral Cavity en_US
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra