DSpace talpykla

UAB „Draugystės sanatorija“ viešbučio „Violeta“ pardavimų didinimas marketingo priemonėmis.

Rodyti paprastą įrašą

dc.contributor.author Banevičiūtė, Giedrė
dc.date.accessioned 2019-02-26T10:42:50Z
dc.date.available 2019-02-26T10:42:50Z
dc.date.issued 2018-06
dc.identifier.uri http://dspace.kaunokolegija.lt//handle/123456789/1003
dc.description Giedrė Banevičiūtė. Professional BA thesis. Sales Enhancement of Hotel VIOLETA of UAB DRAUGYSTĖS SANATORIJA through Marketing Tools. Professional Bachelor thesis. Supervisor Lecturer Kristina Šanturova. Kauno Kolegija/ University of Applied Sciences, Faculty of Management and Economics, Department of Administration. - Kaunas, 2018. 51 pages. Hotel “Violeta” is operating activity in Druskininkai resort. At summer season there is a high occupancy level in all hotels. Hotels does not have an ability to accommodate all tourists. The problem of low occupancy level appears in low season and workdays. The main problem. Insufficient occupancy in UAB “Draugystės sanatorija” Hotel “Violeta”. The aim. To analyze hotel‘s „Violeta“ marketing komplex and identify marketing tools to enhance sales. Objectives – hotel’s “Violeta” marketing tools. Methods. Several scientific methods were used by writing the BA thesis: method of analysis of scientific literature, generalization method, comparative method, questionnaire survey (quantitative research) method, method of statistical data analysis. The SWOT analysis. The structure. The bachelor thesis consists of an introduction of three sections of work, conclusions and recomendations, and used literature. The theorethical section provides a theoretical overview and analyze. The analytical section is for characteristics, sales, SWOT analysis, consumer opinion survey and analysis. The project section provides. recomendations on how to increase the hotel's sales and what would be an expense. The results/conclusions. The target consumer group was identified. SWOT analysis indicated low competence, conducive environment. Also, that hotel’s restaurant, spa center and conference organization does provide too low income. Low occupancy level. The marketing means that have been used, were analyzed. The recommendations that increase sales by using effective marketing means were made. Short suggestions/recommendations. To introduce 3 new relaxation complexes (that include accommodation, restaurant and spa services), to sign the contract with new sales mediator noriunoriunoriu.lt, to rewrite contract with reservation system booking.com, to adjust extra discounts on workdays, to set up sales managers position. The work consists of 51 page, 9 tables, 22 pictures, 23 references and sources of information, 1 appendice. en
dc.description.abstract Darbo problema - UAB „Draugystės sanatorija“ viešbutyje ,,Violeta“ yra nepakankamas kambarių užimtumas. Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Draugystės sanatorija“ viešbučio ,,Violeta“ marketingo kompleksą ir nustatyti marketingo priemones pardavimų didinimui. Darbo rezultatai - išskirta tikslinė vartotojų grupė. Atlikus SSGG analizę išsiaiškinta, kad vykdomos veiklos aplinka yra palanki, maža konkurencija. Nustatyta, kad viešbučio restorano, konferencijų organizavimo ir spa paslaugos kuria labai mažas pajamas, mažas viešbučio žinomumas, nepakankamas kambarių užimtumas. Išanalizuotos naudojamos marketingo priemonės. Pateikiami pasiūlymai pardavimams didinti pasitelkiant viešbučiui efektyvias marketingo priemones. Bakalauro darbą sudaro įvadas, trys darbo skyriai, pabaigoje pateikiamos išvados ir pasiūlymai bei naudota literatūra. Teorinėje dalyje aptariama mokslinė literatūra ir jos analizė. Analitinėje dalyje pateikiama viešbučio ,,Violeta“ charakteristika, atlikta pardavimų ir SSGG analizės, atliktas vartotojų nuomonės tyrimas ir analizė. Projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai, probleminėms sritims spręsti, apskaičiuojamos išlaidos. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject Marketingo kompleksas, marketingo priemonės, kambarių užimtumas, pardavimų didinimas, SSGG analizė en_US
dc.title UAB „Draugystės sanatorija“ viešbučio „Violeta“ pardavimų didinimas marketingo priemonėmis. en_US
dc.title.alternative Sales Enhancement of Hotel VIOLETA of UAB DRAUGYSTĖS SANATORIJA through Marketing Tools en
dc.type Other en_US


Šiame įraše esantys failai

Šis elementas randamas kataloge(-uose)

Rodyti paprastą įrašą

Ieškoti DSpace


Naršyti

Mano paskyra