DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Ugonauskaitė, Ugnė (2021-06-09)
    Pirmoje darbo dalyje teoriniu aspektu aprašoma ilgalaikių ir trumpalaikių įsipareigojimų apskaitos esmė, taip pat išsiaiškinama kaip šios įmonės prievolės yra reglamentuojamos Lietuvoje. Antroje darbo dalyje aprašoma įmonės ...
  • Mikutavičius, Eimantas (2018-06)
    Teorinė marketingo komplekso analizė, UAB „Unitechna“ situacijos analizė, kokybinis tyrimas (struktūruotas) interviu metodu. Pateikiami UAB „Unitechna“ marketingo komplekso elementų tobulinimo sprendimai
  • Kilčiauskaitė, Rūta (2023-06-13)
    Pirmoje dalyje aprašomi teoriniai informacijos ir jos valdymo, IT aspektai. Antroje darbo dalyje atliekama įmonės vidinė ir išorinė analizės, pateikiama bendra infromacija apie įmonę, jos veiklą, Taip pat atliekama SSGG ...
  • Bulovas, Rokas (2023-06-14)
    Teorinėje dalyje aptariama paslaugų kokybė ir jos svarba logistikoje. Analitinėje dalyje pateikiama įmonės analizė, tyrimo metodai, rezultatai, o projektinėje dalyje pateikiami pasiūlymai problemai spręsti. Darbo tikslas. ...
  • Janušauskas, Mažvydas (2018-07)
    Baigiamojo darbo teorinėje dalyje nagrinėjama su darbo tema susijusi teorinė informacija, lyginami skirtingų autorių darbai. Analitinėje darbo dalyje apžvelgiama įmonės veiklos informacija, problemos, su kuriomis ji ...
  • Bagdonavičiūtė, Gabrielė (2018-06)
    Bakalauro baigiamajame darbe nagrinėjama integruotų marketingo komunikacijų reikšmė ir planavimas. Aptariamos bei palyginamos marketingo komunikacijų formos teoriniu aspektu. Atliktas klientų nuomonių, kiekybinis tyrimas ...
  • Budrys, Martynas (2021-06-08)
    Darbas susideda iš trijų dalių: pirmoje darbo dalyje prekybos apskaita nagrinėjama teoriniu aspektu remiantis autorių šaltiniais bei Lietuvos Respublikoje bei Europos Sąjungoje apskaitą reglamentuojančiomis nuostatomis. ...
  • Kondratavičiūtė, Inara (2019-06-12)
    Teorinėje darbo dalyje aptariama įmonės vertės samprata, palyginami metodai, padedantys nustatyti įmonės tikrąją vertę. Praktinėje dalyje pateikta įmonės finansinė analizė laisvųjų pinigų srautų prognozavimas, diskonto ...
  • Astašauskaitė, Aistė (2020-06-22)
    Šis darbas susideda iš pagrindinių dalių tokių kaip, visų pirma įvadas, teorijos apibendrinimas remiantis įvairiais literatūros šaltiniais, praktinė dalis, analizuojant nagrinėjamos įmonės finansinius rezultatus bei ...
  • Petrauskaitė, Evelina (2019-06-11)
    Baigiamąjį darbą sudaro šios dalys: įvadas, teorinė apžvalga, praktinė dalis, išvados ir literatūros sąrašas. Įžanginėje dalyje apibrėžiamas tyrimo tikslas ir objektas bei aprašoma analizės struktūra. Teorinėje dalyje ...
  • Urbonas, Tomas (2023-06-21)
    Studentas Tomas Urbonas. UAB „Vaizduotė“ reklamos priemonių kūrimas. Baigiamasis darbas. Baigiamojo darbo vadovas dėst. Vidas Vainoras. Baigiamojo darbo tikslas – pritaikyti studijų metu įgytas žinias mokantis Kauno ...
  • Jankauskaitė, Ugnė (2022-06-09)
    Pirmoji dalis yra teorinė, kurioje analizuojama skirtingų autorių įžvalgos vidinio marketingo aspektu, aptariami skirtingi vidinio marketingo modeliai ir taikomos priemonės organizacijose. Antroje dalyje pateikiama UAB ...
  • Kudžmaitė, Laura (2019-06-20)
    Šis profesinio bakalauro darbas tai toks kūrybinis procesas, kuriame visas dėmesys sutelkiamas į reklaminės produkcijos kūrimą, analizuojant pagrindinius elementus, aspektus bei sudedamąsias dalis. Darbą sudaro analitinė ...
  • Juchnelis, Lukas (2022-06-16)
    Baigiamasis darbas. UAB „Vartai ir tvoros“ gamybos proceso vizualizacijos kūrimas. Studentas Lukas Juchnelis, Vadovas lektorius Virginijus Valčiukas, Kauno Kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – ...
  • Grišinas, Tomas (2022-06-20)
    Baigiamasis darbas. UAB „Velafoksa“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas. Studentas – Tomas Grišinas. Vadovas – lektorius Audrius Čapskas. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra ...
  • Lisauskas, Bartas (2021-06-18)
    Baigiamasis darbas „UAB „Veroloda“ žiniatinklio svetainės atnaujinimas ir reklamos priemonių kūrimas“. Studentas Bartas Lisauskas. Darbo vadovas, lektorius Audrius Čapskas; Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų ...
  • Šukutytė, Vilma (2023-06-06)
    Baigiamajame darbe yra analizuojamas įmonių konkurencingumas ir konkurencinis pranašumas, pradedant analizę nuo teorinių prieigų, pereinant prie UAB „Verslo Arka“ analizės, empirinio tyrimo duomenų analizės ir baigiant ...
  • Natytė, Iraida; Sinkevičienė, Irutė (2021-05-27)
    Nei vienas verslo subjektas negali veikti pelningai, jei nėra konkurencingas rinkoje. Turimas konkurencinis pranašumas sudaro galimybę užimti didesnę rinkos dalį ir pritraukti daugiau klientų, taigi klientų pasitenkinimas ...
  • Balvočiūtė, Guoda (2020-06-26)
    Šiomis dienomis keliuose juda dideli transporto srautai ir ko ne kiekvienai transporto priemonei reikalinga naftos produkcija, kuriuos įsigyti galima degalinėse, kurios šiandieniniame degalinių žemėlapyje yra paplitusios ...
  • Akavickytė, Simona (2022-06-07)
    Darbas sudarytas ir įvado, trijų dalių ir išvadų. Pirmoje dalyje aptariama teorija, kuri padės labiau suprasti darbo naudą. Antroji dalis yra skirta įvairiems tyrimams, kurie padės patvirtinti arba paneigti, įėjimo į naują ...