DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Jasiulevičius, Ignas (2021-06-08)
    Teorinėje dalyje aptariama logistinės ir ekspedicinės veiklos samprata, informacinių srautų valdymas, ekspedicinių procesų kokybės vertinimo kriterijai, transporto pasirinkimas ekspedicinėje įmonėje ir jos atsakomybės. ...
  • Petkevičius, Deividas (2020-06-22)
    Baigiamąjį darbą sudaro įvadas, Teorinė dalis, projektinė dalis ir analitinė dalis, išvados, literatūros sąrašas ir priedai. Teorinėje dalyje aptariamas paslaugų asoritmentas ir jo struktūra. Projektinėje dalyje analizuojama ...
  • Lupeikytė, Ernesta (2021-06-09)
    Darbas susideda iš trijų dalių: teorinės, projektinės ir analitinės. Teorinėje dalyje yra aprašomi bei nagrinėjami finansinių rezultatų prognozavimo metodai ir santykinės analizės būdai, remiantis lietuvių ir užsienio ...
  • Miežalytė, Viktorija (2021-06-09)
    Darbą sudaro trys skyriai: teorinė, analitinė, projektinė. Pirmoje darbo dalyje atskleidžiama ilgalaikio turto esmė, klasifikavimas ir jo reglamentavimas. Antroje dalyje užregistruojamos UAB „Spaustuva ir reikmenys“ ūkinės ...
  • Karmelavičiūtė, Deimantė (2022-06-09)
    Teorinėje dalyje analizuojama marketingo komunikacijos samprata, procesas ir priemonės. Taip pat išskiriamas rinkos segmentavimas remiantis kartų teorija. Analitinėje dalyje analizuojama UAB „Sportland LT“ išorinė aplinka ...
  • Jucikaitė, Rūta (2022-06-08)
    Gerai išvystyta organizacijos išorinė komunikacija, tai vienas iš svarbiausių aspektų organizacijoje ir jos veiklos palaikyme. Jai plėtoti, šiais laikais, daugelis organizacijų renkasi tam tikrus išorinės komunikacijos ...
  • Preikšaitė, Loreta (2021-06-09)
    Teorinėje dalyje aptariama dotacijų ir subsidijų sampratos esmė ir pripažinimas. Atskleidžiama pirminė dotacijų ir subsidijų apskaita. Praktinėje dalyje pateikiamas UAB „Statom” veiklos apibūdinimas ir atskleidžiama įmonės ...
  • Visockytė, Eglė; Pocius, Vilius (2018-05)
    Baigiamojo darbo tema yra aktuali, nes įmonės, norėdamos tapti žinomomis rinkoje, privalo patenkinti klientų poreikius, išsiskirti iš konkurentų. Todėl tikslinga naudoti marketingo priemones – veiksmų ir sprendimų visumą, ...
  • Jakevičius, Armandas; Jakevičius, Augustas (2023-06-05)
    Pirmoje dalyje analizuojami pardavimai, veiksniai, kurie turi įtakos pardavimams, pardavimų kanalo modeliai bei kokia jų sukuriama įtaka galutiniam rezultatui. Antroje dalyje pateikiamos įmonės veiklos charakteristikos, ...
  • Žukas, Tomas (2021-06)
    Šiame darbe analizuojamos modernios kompiuterių tinklų technologijos. Pagrindinis dėmesys yra skiriamas esamai įmonės kompiuterių tinklų infrastruktūrai ir vykdomam kompiuterių tinklo modernizavimui, skirtam pakelti įmonės ...
  • Mickevičius, Robertas (2018-05)
    Siekiant, kad įmonę lydėtų sėkmė, greitai besikeičiant vartotojų poreikiams ir konkurentų aplinkai, ji turi prisitaikyti prie besikeičiančių vartotojų poreikių (Vasiliauskas, 2015). Pastaruoju metu konkurencingumo aspektas ...
  • Vileikytė, Brigita (2021-06-09)
    Teorinėje dalyje aptariama nuosavo kapitalo esmė, nagrinėjami teisės aktai, kurie reglamentuoja nuosavą kapitalą. Praktinėje dalyje užregistruotos ūkinės operacijos, sudarytos finansinės ir mokestinės ataskaitos. Analitinėje ...
  • Kvedaras, Lukas (2021-05-27)
    Šiuolaikinėje globalioje ir itin dinamiškoje rinkoje organizacijų veiklos sėkmė tampa labai priklausoma nuo jų vykdomos išorinės komunikacijos. Internetinė erdvė suteikia naujas galimybes verslo organizacijų išorinės ...
  • Danilevičius, Orestas (2020-06-25)
    Baigiamąjį bakalauro darbą įmonei UAB „Sun bunny“ atliko Orestas Danilevičius. Darbo vadovas Virginijus Valčiukas. Darbo tikslas – įgytas teorines ir praktines žinias Kauno kolegijoje pritaikyti sukuriant įmonei tokius ...
  • Kaklauskaitė, Liveta (2020-06-22)
    Darbas yra sudarytas iš trijų dalių. Teorinėje dalyje yra apibrėžiama pridėtinės vertės mokesčio samprata ir mokesčio instrumentarijus, remiantis pagrindiniais teisės aktais, verslo apskaitos standartais bei mokslinės ...
  • Ušinskytė, Austėja (2022-06-09)
    Pirmoje, teorinėje dalyje nagrinėjama pardavimų didinimo integruotosios marketingo komunikacijos priemonėmis teoriniai aspektai. Antroje dalyje pristatoma įmonės UAB ,,Šakyna“ pardavimų analizė bei situacija rinkoje, ...
  • Čėsnaitė, Monika; Visockienė, Diana (2018-05)
    Praktiniai verslo įmonių veiklos sprendimai priimami remiantis marketingo teorija, nes įmonės veikla negali būti ilgą laiką sėkminga, jeigu remiasi tik atsitiktiniais veiksmais Organizacijos veikla turi būti iš anksto ...
  • Lionikaitė, Kamilė (2022-06-08)
    Organizacijos įvaizdis – tai tarsi vizitinė organizacijos kortelė. Tinkama reputacija ir nuolatinis įvaizdžio formavimas padeda organizacijai išsiskirti iš konkurentų, pritraukti naujų vartotojų ir užtikrinti siūlomų ...
  • Galinytė, Rūta (2021-06-08)
    Teorinėje dalyje nagrinėjama finansinės analizės, pelningumo rodiklių ir prognozavimo teoriniai aspektai. Taip pat, apžvelgiama pelno ir pelningumo rodiklių svarba įmonės veikloje. Analitinėje darbo dalyje analizuojama UAB ...
  • Matulaitytė, Austėja (2018-06-20)
    Baigiamojo darbo užduotis – išsiaiškinus užsakovo UAB „Šilnuta“ reikalavimus, nustačius svetainės lankytojų poreikius ir išanalizavus panašaus formato žiniatinklio svetaines, sukurti žiniatinklio svetainę bei vizitines ...