DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Kircunaitė, Justina (2020-06-26)
    Teorinėje dalyje aptariama pardavimo samprata; veiksniai, darantys įtaką pardavimui; pardavimo didinimo būdai. Analitinėje darbo dalyje pateikiami MB „Alfa“ pardavimo, mikro ir makro aplinkų, SSGG analizių rezultatai. ...
  • Beloručkinaitė, Ausma (2021-06-07)
    Teorinėje darbo dalyje analizuojama skaitmeninės rinkodara ir jos priemonės. Nagrinėjama internetinių užsakymų tarptautinė tiekimo grandinė ir jos rizikos. Analitinėje darbo dalyje analizuojami moksliniai tyrimai, jų ...
  • Jurkus, Karolis (2021-06-17)
    Baigiamojo darbo tema – MB „Artlubos“ reklamos priemonių kūrimas. Karolis Jurkus / Vadovas lekt. Laima Numavičė. Kauno Kolegija, Technologijų fakulteto Medijų technologijų katedra. Kaunas, 2021 Darbo tikslas. Pademonstruoti ...
  • Juknevičiūtė, Monika (2022-06-08)
    Profesinio bakalauro baigiamąjį darbą sudaro trys dalys: teorinė , kurioje atskleidžiama mažosios bendrijos teisinės formos ypatumai taip pateikiama mažosios bendrijos buhalterinės apskaitos regla-mentavimas. Praktinėje ...
  • Kazbaraitė, Kamilė (2022-06-08)
    Darbas susideda iš trijų dalių: Teorinėje dalyje pateikiama sąnaudų apskaitos samprata, pateikiami Lietuvoje galiojantys teisės aktai, kurie reglamentuoja sąnaudų apskaitą. Sąnaudų apskaitos samprata analizuojama pagal ...
  • Jankūnė, Kristina (2022-06-07)
    Progresuojant įvairioms technologijoms ir įvairioms komunikacijos sklandos priemonėms atsiranda vis daugiau naujų būtų organizacijoms pasiekti savo tikslinę auditoriją, esamus ir būsimus klientus sudarant tam tikrą ...
  • Maliauskas, Austumas (2021-06-08)
    Teorinėje dalyje analizuojamos ir aptariamos marketingo komplekso, rinkos segmentacijos ir marketingo komunikacijos sąvokos bei teorijos. Analitinėje dalyje aprašoma įmonės situacija, vidinė ir išorinė aplinka bei empirinio ...
  • Ivanauskaitė, Viktorija (2023-06-15)
    Teorinėje dalyje aprašoma organizacijos išorinė komunikacija ir organizacijos komunikacija socialiniuose tinkluose. Analitinėje dalyje pateikiami rezultatai iš MB „Digitasodas“ socialinių tinklų tyrimo bei išanalizuojama ...
  • Uždravis, Edvinas (2021-06-16)
    Pirmasis skyrius skirtas teorinių paslaugų kokybės gerinimo verslo vartotojams aspektų analizei. Antrajame skyriuje pristatyti MB „Dirginta“ verslo vartotojams teikiamų paslaugų kokybės tyrimo rezultatai. MB „Dirginta“ ...
  • Pinkevičius, Raivydas (2020-06-22)
    Baigiamojo darbo tikslas panaudoti ir pademonstruoti įgytas žinias studijų metu. Šiam tikslui įgyvendinti kuriama nauja internetinė parduotuvė ir socialinio tinklo „Facebook“ reklamos su tikslinėmis auditorijomis įmonei ...
  • Druskevičiūtė, Julija (2021-06-08)
    Profesinio bakalauro baigiamąjį darbą sudaro trys dalys. Teorinėje darbo dalyje aptariami mažosios bendrijos ypatumai ir veiklos organizavimas, taip pat pateikiamas mažosios bendrijos apskaitos objektų reglamentavimas. ...
  • Slivinskij, Tomas (2023-06-20)
    Studentas Tomas Slivinskij. MB „Elitel“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas. Baigiamasis darbas. Vadovas Audrius Čapskas. Elektros instaliacijos darbus atliekanti įmonė MB „Elitel“ neturėjo žiniatinklio ...
  • Abraitienė, Agnė (2019-06-12)
    Pirmoje šio darbo dalyje atskleidžiama mažosios bendrijos samprata ir ypatumai, nustatyti pagrindiniai skirtumai tarp mažosios bendrijos ir uždarosios akcinės bendrovės. Taip pat išanalizuoti mažosios bendrijos buhalterinės ...
  • Ivanauskaitė, Šarūnė (2022-06-21)
    Baigiamasis darbas MB „Filmai ir kvapai“ reklamos produktų kūrimas. Studentė Šarūnė Ivanauskaitė, vadovė Alma Pocienė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2022. Darbo problema – ...
  • Andrijauskas, Rokas (2023-06-14)
    Įmonėje, kurioje kiekvienas darbuotojas naudojasi išmaniais įrenginiais, yra reikalingas tinklas, kuriuo būtų galima bendrauti įrenginiams tarpusavyje. Keičiantis darbuotojų poreikiams, atsiranda noras dirbti nuotoliu. ...
  • Mažuolytė, Viltė (2023-06-16)
    Teorinėje dalyje aprašoma įvaizdžio ir komunikacijos sampratos, nagrinėjami įmonės įvaizdžio tipai, formavimo ir tobulinimo priemonės bei principai. Analitinėje dalyje aprašyta MB „Homido Group“ charakteristika ir ...
  • Gabrilavičius, Paulius (2019-06-12)
    Teorinėje dalyje pateikiami moksliniai straipsniai, šaltiniai, kurių pagalba apibūdinama: paslaugų kokybės samprata; kaip yra vertinama paslaugų kokybė, bei paslaugų kokybės svarba. Aprašomi kokybės vertinimo metodai. ...
  • Amulienė, Jolita (2022-06-10)
    Darbą sudaro įvadas, trys pagrindinės dalys ir išvados. Pirmame skyriuje analizuojama elektroninės prekybos apskaitos esmė ir jos reglamentavimas. Antroje dalyje nagrinėjama MB „Joli“ vykdoma buhalterinės apskaitos politika, ...
  • Adomaitytė, Justina (2023-06-15)
    Pirmojoje dalyje pateikiamas sandėlio valdymas teoriniu aspektu, antrojoje dalyje pristatoma įmonės veikla, sandėlio procesai, atliekami du kokybiniai tyrimai bei jų rezultatai. Paskutinėje dalyje pateikiami sprendimai ...
  • Žemaitytė, Justina (2019-06-12)
    Teorinėje dalyje aptarta mažosios bendrijos apskaita, jos ypatumai ir skirtumai bendrame kontekste. Mažąją bendriją reglamentuojantys teisės aktai. Praktinėje darbo dalyje pateikta trumpa mažosios bendrijos „Koletė“ ...