DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Juškaitė, Deimantė (2022-06-08)
    Tausojant gamtą ir jos išteklius bei siekiant sumažinti nereikalingą popieriaus naudojimą spausdinant įvairius dokumentus, jų kopijas, pažangios organizacijos įsidiegia informacines dokumentų valdymo sistemas, kurios mažina ...
  • Melėnaitė, Laura (2022-06-21)
    Baigiamasis darbas – UAB SDG reklamos produktų kūrimas. Darbą atliko Laura Melėnaitė. Darbo vadovė lektorė Gitana Ginevičienė. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra. Kaunas 2022. Baigiamojo ...
  • Staliūnaitė, Ramunė (2022-06-21)
    Baigiamasis darbas. UAB SPA „Aušra“ animuotos reklamos produktų kūrimas. Studentė Ramunė Staliūnaitė, vadovė lektorė Gitana Ginevičienė, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų technologijų katedra – Kaunas, ...
  • Sebeckytė, Karolina (2019-06)
    Karolina Sebeckytė. UAB Tauragės nekilnojamo turto agentūros įvaizdžio gerinimas. Baigiamasis darbas. Darbo vadovė lekt. Zita Mejerienė, Kauno kolegijos Verslo fakulteto Tauragės skyrius. 58 psl. Įmonės įvaizdžio gerinimas ...
  • Subačienė, Sigita (2020-06-25)
    Baigiamąjį darbą sudaro trys skyriai. Pirmajame skyriuje teorinėje dalyje aptariama pinigų esmė ir kaip reglamentuojama pinigų apskaita pagal teisės aktus. Tiriamojoje dalyje antrąjame skyriuje pateikiama 2019 metų gruodžio ...
  • Valvonytė, Iveta (2019-06-11)
    Šiuolaikiniame pasaulyje labai svarbi yra klientų aptarnavimo kokybė, kadangi nuo jos priklauso kelionių agentūros įvaizdis ir darbuotojų asmenybių formavimasis kolektyve. Klientų aptarnavimo ir paslaugų kokybės tema ...
  • Bartkus, Dainius (2022-06-20)
    Profesinio bakalauro baigiamasis darbas. Studentas – Dainius Bartkus. UAB „A&M Statybų projektai“ žiniatinklio svetainės ir reklamos priemonių kūrimas. Darbo vadovas lekt. Mindaugas Zmitrulevičius. Kauno kolegijos ...
  • Lukoševičius, Deividas (2018-06-19)
    Darbo tikslas – praktiškai pritaikyti studijų metu įgytas žinias ir sukurti multimedijos produktą: restorano tinklo „OUMI“ animuotų reklaminių vaizdo įrašų paketą. Analitinėje darbo dalyje apžvelgiami pagrindiniai sklandžios ...
  • Nalivaika, Nojus (2021-06-17)
    Baigiamasis darbas. UAB „A3 Studija“ žiniatinklio svetainės atnaujinimas. Nojus Nalivaika. Vadovas Vilius Sajekas. Kauno kolegija, Technologijų fakultetas. Medijų technologijų katedra – Kaunas, 2021. Darbo tikslas – ...
  • Rakitas, Karolis (2023-06-15)
    Teorinėje darbo dalyje pateikiama ekspedijavimo procesų samprata ir svarba, pristatoma LEAN filosofija, pateikiami LEAN principai ir jų nauda. Analitinėje darbo dalyje pateikiama UAB „A4U“ veiklos charakteristika, tyrimo ...
  • Drevinskaitė, Jolita (2019-06-13)
    Teorinėje dalyje aptariami įmonių veiklos plėtros galimybių teoriniai aspektai. Antrojoje dalyje analizuojami vidiniai bei išoriniai veiksniai lemiantys veiklos plėtros galimybes. Projektinėje dalyje yra pateikiami pagrindinių ...
  • Vaitkienė, Raimonda; Dargelienė, Ingrida (2021-06-17)
    Įmonių augimą ir sėkmę lemia eksporto apimtys, todėl daugelio įmonių vadovai, norėdami plėsti savo verslą, neatmeta galimybės žengti ir į tarptautinę rinką. Dalis baldų gamintojų užsiima produkcijos gaminimu iš karto ne ...
  • Pčalinas, Dovydas (2023-06-05)
    Teorinėje dalyje atskelidžiamos mokslininkų įžvalgos apie naujo produkto įvedimo svarbą ir kitus svarbius aspektus, kurie susije su nauju produktu. Analitinėje dalyje atskleidžiamos įmonės UAB „ACC Distribution“ veikla ...
  • Rutkauskas, Rokas (2023-06-06)
    Teorinėje dalyje aptariama verslo plėtros samprata ir procesas, pateikiami verslo plėtra lemiantys veiksniai. Pristatomos verslo plėtros strategijos, aptariamas įėjimas į naują rinką ir strategijos pasirinkimas. Analitinėje ...
  • Zalieckienė, Rasa (2018-06)
    Darbo problema - pardavimų nepakankamas augimas. Darbo tikslas - išanalizuoti UAB „Aclean LT“ skalbyklos teikiamas paslaugas ir numatyti paslaugų plėtros galimybes. Profesinio bakalauro baigiamojo darbo struktūrą sudaro ...
  • Bražinskaitė, Paulina (2023-06-05)
    Teorinėje darbo dalyje analizuojama darbdavio prekės ženklo samprata, pateikiami jos sudarymo būdai ir efektyvumas ir darbdavio prekės ženklo komunikacijos pasitelkiant socialines medijas analizė. Analizės dalyje pateikiama, ...
  • Bertulytė, Rasa (2018-06-20)
    Analitinėje darbo dalyje aptariama, kaip kuriamos iliustracijos, aprašoma, jog kuriant iliustracijas ar kitus grafinius objektus svarbu atsižvelgti į 10 pagrindinių dizaino principų: balansą, ritmą, proporciją, vienovę, ...
  • Mačiukaitė, Žydrūnė (2020-06-22)
    Šio darbo tikslas – sukurti pilnai veikiančią elektroninę parduotuvę. Analizuojama mokslinė literatūra, apibrėžti gero dizaino principai, vartotojų sąsajos bei patirties sprendimai. Atliekama prekinio ženklo „Ačiū labai“ ...
  • Pockevičiūtė, Miglė (2022-06-10)
    Darbą sudaro įvadas, santrauka, trys skyriai, išvados, literatūros sąrašas ir priedai. Pirmas skyrius tai teorinė dalis. Joje aprašoma įmonės finansinio stabilumo samprata ir reikšmė bei vertinimo metodai (santykiniai ...
  • Venckevičius, Vytautas (2020-06-22)
    Teorinėje darbo dalyje apibrėžiama konkurencijos sąvoka. Palyginami skirtingų autorių požiūriai. Išskiriamas konkurencijos ir konkurencingumo skirtumas, paaiškinama kaip ir kodėl formuojasi konkurencingumas. Paaiškinamas ...