DSpace talpykla

Naršyti pagal pavadinimą

Naršyti pagal pavadinimą

Rūšiuoti pagal: Tvarka: Rezultatai:

  • Mauručaitė, Gabrielė (2021-06-09)
    Teorinėje dalyje apžvelgiamas ir lyginamas logistikos sąvokos apibrėžimas, remiantis skirtingų autorių nuomone ir pateikiama logistikos reikšmė verslo įmonių veikloje. Analitinėje darbo dalyje yra aptariama įmonė, ...
  • Liaudanskaitė, Dovilė (2019-06-11)
    Baigiamajame bakalauro darbe nagrinėjama UAB „Gama“ finansiniai rezultatai ir jų prognozavimas. Išanalizuoti finansiniai rezultatai, santykiniai rodikliai ir prognozavimas teoriniu aspektu. Paskaičiuota horizontalioji ir ...
  • Sapijanas, Ignas (2024-06-18)
    Pirmoji dalis yra teorinė, kurioje aptariama logistikos svarba ir verslo valdymo sistemų ypatumai. Analitinėje dalyje yra pristatomas kokybinis5 tyrimas, vidinės ir išorinės aplinkos analizės ir aprašoma įmonės veiklą ...
  • Aleksynaitė, Gabrielė (2024-06-18)
    Teorinėje dalyje pateikiama ekspedijavimo paslaugų samprata, kas yra ekspedicija ir ekspedijavimo paslaugų detalizavimas. Antroje dalyje įmonės analizė, istorija, PEST, SSGG analizė ir fokus grupė apklausa. Trečioje ...
  • Bereišaitė, Austėja (2020-06-26)
    Teorinėje dalyje aprašytos sąvokos, informacijos samprata, jos rūšys, valdymas logistikoje, komunikacijos procesas, kanalai, galimi komunikacijos trikdžiai, darbuotojų komunikacija perduodant informaciją. Analitinėje ...
  • Gudaitis, Domantas (2024-06-19)
    Teorinė darbo dalis apima bendrąją tiekimo grandinės analizę, tiekimo metodų ir žaliavų vėlavimų nagrinėjimą. Analitinėje dalyje išanalizuojami įmonės žaliavų tiekimo vidiniai procesai. Sisteminami, analizuojami ir ...
  • Paukštelis, Lukas (2020-06-26)
    Teorinėje dalyje aptariama transporto sistema, transporto modos, transportavimo procesas, krovinių pervežimo standartai, naudojamos priekabos, krovinių pervežimui reikalingi dokumentai, krovinių žymėjimai, tvirtinimas. ...
  • Petrikas, Giedrius (2019-06-13)
    Darbą sudaro trys dalys. Teorinėje darbo dalyje apibendrinta įvairių autorių pateikta informacija apie konkurenciją, konkurencingumą ir konkurencinį pranašumą. Analitinėje dalyje pristatyta UAB ,,Joniškio baldai“ parduotuvės ...
  • Sabataitienė, Janina; Kiulkaitis, Džeraldas (2020-06)
    UAB „JURODIS“ viena pirmųjų rajone pradėjo teikti turizmo paslaugas ir ilgą laiką buvo lyderė šioje rinkoje. Šiandien Jurbarko rajone tokias paslaugas teikia 17 verslo subjektų, gebančių pasiūlyti patrauklesnes, kokybiškesnes ...
  • Mackevičiūtė, Karolina (2022-06-09)
    Darbe pateikiama mokslinės literatūros analizė ir empirinio tyrimo metu gauti duomenys, kurių pagalba yra pateikiamos UAB ,,Kauno arena“ renginių tobulinimo galimybės.
  • Caronkus, Nerijus (2022-06-08)
    Teorinėje darbo dalyje išnagrinėti santykinių rodiklių ir bankroto tikimybės nustatymo teoriniai aspektai. Analitinėje dalyje atlikta UAB ,,Kauno vandenys“ finansinių ataskaitų vertikalioji ir horizontalioji analizė, bei ...
  • Turkevičius, Matas (2023-06-05)
    Teorinėje dalyje nagrinėjami konkurencijos tyrimo modeliai ir vadybos teorijos sprendimai. Remiantis teorine medžiaga, aptariama transporto paslaugų sektoriaus konkurencinė analizė, apžvelgiama geroji patirtis užsienyje ...
  • Davainytė, Ugnė (2024-06-18)
    Pirmame skyriuje pateikiama paslaugos ir paslaugos kokybės samprata, paslaugų kokybės vertinimas, ekspedijavimo įmonės ir jos teikiamos paslaugos. Antrame skyriuje pateikiama UAB ,,KD Jupiter“ įmonės charakteristika, ...
  • Stanevičiūtė, Eva (2020-06-29)
    Teorinėje darbo dalyje pateikiama literatūros analizė, apžvelgta logistikos sampratą literatūroje, teikiamų logistikos paslaugų kokybę, kas yra LPI, klientų segmentavimas, klientų tipai, lojalumą, RKV naudą bei trūkumai. ...
  • Račkytė, Greta (2021-06-16)
    Renginių industrija vis labiau domisi virtualia erdve, organizacijos pradėjo tai įtraukti į planuojamų renginių komunikaciją. Sėkmingas renginių organizavimas yra aktualus kiekvienai įmonei, kadangi tai lemia renginio ...
  • Bumblytė, Dileta; Ambrozaitė, Živilė (2020-06)
    Siekiant didinti pardavimų pajamas, būtina tobulinti marketingo kompleksą, apimantį prekės, kainos, paskirstymo ir rėmimo sprendimus. Aktualu nagrinėti, kaip marketingo kompleksas gali padėti įmonei padidinti pardavimus. ...
  • Poškutė, Eglė (2022-06-09)
    Pirmoje darbo dalyje analizuojami įmonės įvaizdžio teoriniai aspektai, pateikiama įmonės įvaizdžio samprata, svarba bei struktūra. Taip pat teorinėje dalyje aptariami vidinį bei išorinį įmonės įvaizdį formuojantys veiksniai ...
  • Misevičiūtė, Emilija (2022-06-09)
    Kiekvienos įmonės tikslas yra turėti kuo daugiau lojalių vartotojų, tad nuo pat įmonės įkūrimo pradžios, svarbu suprasti, kas yra vartotojų lojalumas bei turėti tam tikras marketingo priemones, kurių pagalba būtų ...
  • Šliuževičius, Mantas (2021-06-08)
    Teorinėje dalyje atskleidžiama lojalumo samprata, pristatomi lojalumo tipai, veiksniai, darantys įtaką vartotojų lojalumui, įvairių mažmeninės prekybos įmonių naudojamos lojalumo programos, o taip pat šių įmonių taikomos ...
  • Jasinskas, Žygimantas (2018-07)
    Baigiamojo darbo teorinėje dalyje apžvelgiama darbuotojų motyvacijos, motyvų, motyvavimo sistemos, motyvacijos modelių, motyvuojančių veiksnių ir personalo kaitą stabilizuojančių priemonių aspektai. Antroje darbo dalyje ...