Santrauka:
Metodinė priemonė skirta studento mokymosi krūviui sumažinti, pateikiant ne tik išdėstytą komponentę sudarančią medžiagą bei mokymosi rezultatus leidžiančius įvertinti atsiskaitymų struktūrą ir reikalavimus, bet ir rekomenduojamą komponentės studijavimo būdą. Metodinė priemonė leidžia studentui pamatyti, ar jis neatsilieka nuo optimalaus savaitinio mokymosi plano, bei aiškiai įsivertinti, kokioje komponentės įsisavinimo stadijoje jis yra – ir kokių konkrečių žinių ar gebėjimų dar trūksta.
Studijavimo vadove detalizuojami komponentės studijavimo rezultatai, pateikiama komponentės ir kaupiamojo balo struktūra, atsiskaitymų pobūdis, reikalavimai ir vertinimo kriterijai, rekomenduojama studijavimui naudoti literatūra bei pagal dalyko kalendorines savaites pateikiamos kontaktinio darbo veiklos ir jų pradžios ir galutiniai terminai. Paaiškinama planuojama teorinių paskaitų ir pratybų struktūra, temos ir eiga. Metodinėje priemonėje taip pat pateikiamas išplėstinis temų planas, detalizuojantis konkrečias kiekvieną paskaitą sudarančias potemes, kas leidžia, siekiant geriausio dalyko medžiagos įsisavinimo per kontaktinio darbo valandas, iš anksto nesunkiai pasiruošti kiekvienai paskaitai ir praktiniams darbams.