Santrauka:
Šio baigiamojo darbo tema yra „Tatuiruočių salono „Saint Skin” vizualinio identiteto ir
reklaminių marškinėlių dizainas“. Šio darbo pagrindinis tikslas – atlikus analizę apie tatuiruočių kultūras, stilius, prekinių ženklų ir reklaminių marškinėlių tendencijas, sukurti prekinį ženklą atitinkančią tatuiruočių salono koncepciją, bei vystyti dizaino objektus ir reklaminius marškinėlius.
Šiais laikais tatuiruotės yra didelė jaunimo kultūros dalis. Laikui bėgant matome vis daugiau jaunų žmonių susidomėjusių tatuiruotėmis ir jų kultūra. Daugėjant tatuiruočių salonų kiekiui Lietuvoje, klientų pritraukimas, iš marketingo pusės, persikėlė į socialines medijas, kur išskirtinumas, manau, yra privalomas. Tam, kad išsiskirti reikalingas prekinis ženklas ir vizualinis identitetas, kad žmonės galėtų identifikuoti ir sėkmingai plėtoti žinia apie tatuiruočių saloną.
Diskutuojant su užsakovu nutarėme, kad prekinis ženklas bus tik tekstinis, be jokių dizaino objektų. Prekinis ženklas dažnai bus naudojamas socialinėse medijose pvz.. „Instagram“. Užsakovo tikslinė auditorija yra iki 30 m. žmonės, dauguma iš jų lankosi socialinėse medijose.
Kuriant tatuiruočių salonui „SAINT SKIN“ vizualinį identitetą ir reklaminius marškinėlius, grafinius objektus ir prekinį ženklą reikėjo išlipti iš komforto zonos. Bendraujant su užsakovu pavyko rasti kūrybiškus sprendimus ir sėkmingai atlikti užduotį.
Description:
The topic of this thesis is "The visual identity of the tattoo parlour "Saint Skin" and the visual identity design of promotional t-shirts". The main objective of this thesis is to create a branded concept for the tattoo studio, after making an analysis of tattoo cultures, styles, brands and t-shirt trends, and then to develop the design objects and promotional t-shirts.
Nowadays, tattoos are a big part of youth culture. As time goes on, we are seeing more and more young people becoming interested in tattoos and tattoo culture. With the increasing number of tattoo studios in Lithuania, and the attraction of customers from the marketing side, everything has moved to social media, where I think exclusivity is a must. In order to stand out , one needs a brand and a visual identity that people can identify and successfully spread the word about the tattoo studio.
In discussions with the client, we decided that the logo will be only a text, without any design objects. The brand will be used frequently on social media such as "Instagram”. The customer's target audience is people under 30 years old, most of them are on social media.
The visual identity and promotional T-shirts for „Saint Skin“ tattoo studio required stepping out of the comfort zone in order to create the graphic objects and branding. By collaborating with the client, we managed to find creative solutions and successfully complete the task.