Santrauka:
Darbo tema – įmonės „Dovis&Kami“ vizualinio identiteto dizainas.
Baigiamojo darbo tikslas : sukurti originalų ir vizualiai įsimintiną įmonės „Dovis&Kami“ identitetą, skirtą tiek įmonės, tiek vartotojų naudojimui.
Pagrindiniai uždaviniai : sukurti originalų, modernų, vizualiai išsiskiriantį prekės ženklo ir kitų vizualinio stiliaus objektų dizaino sprendimą ir jį pritaikyti projekte.
Baigiamojo darbo objektas : muzikos ir grafikos įmonės ,,Dovis&Kami“ originalaus vizualinio identiteto dizaino sukūrimas (logotipas, blankas, vokai, bilietai, plakatai(A1), CD viršelis, ID pakabutis, marškinėliai, kepurė).
Temos aktualumas/ naujumas : tarp kitų įmonių, užsiimančių muzikos kūrimu, prodiusavimu, įrašų įgarsinimu,naujai įsikursianti įmonė „Dovis&Kami“ siekia įgyti aukštą konkurencingumo lygį, pritraukti klientus, užsakovus, įsitvirtinti rinkoje. Dar nė vienoje įmonėje, kuriančioje muziką, nebuvo įsteigiama grafinio dizaino specifika, kuriamos animacijos, pritaikytos muzikai grafikos, elementai. Gavus šį tiesioginį užsakymą įmonei, buvo sumanyta sujungti dviejų žmonių skirtingas profesijas – muzikos kompozitoriaus ir grafikos dizainerės.
Baigiamojo darbo problema : įmonių, kurios užsiima muzikos bei grafikos kūryba užsienio ir Lietuvos rinkoje, yra labai mažai. Augant transo, elektroninės muzikos žanrų paklausai ir didėjančiam susidomėjusių klausytojų ratui( šios augančios paklausos duomenis rodo muzikinės aplikacijos,muzikos platformos, pvz. YouTube, Spotify, koncertinių turų bei festivalių bilietų pardavimai), atsiranda poreikis įkurti įmonę, kuriančią būtent šio žanro muziką. Naujai įsikursianti įmonė „Dovis&Kami“ siekia įgyti aukštą konkurencingumo lygį, pritraukti klientus, užsakovus, įsitvirtinti rinkoje.
Pasirinktos įmonės „Dovis&Kami“ identiteto kūrimas. Įmonė ,,Dovis&Kami" užsiima muzikos kūrimu, komponavimu, įrašų įgarsinimu, prodiusavimu, koncertavimu ir vizualiniu dizainu muzikos srityje. Šios įmonės kuriama muzika yra trance, house, electro žanrų, kurie asocijuojasi su kosmosu, begalinėmis visatos patybėmis. Norint sukurti naują, sėkmingą įmonę, reikalingas vizualinis identitetas. Įmonė „Dovis&Kami“ iki šiol turėjo savo logotipą, internetinį tinklalapį. Todėl buvo priimtas tiesioginis užsakymas diplomantui sukurti tolimesnį įmonės vizualinį dizainą, atributiką.
Svarbiausi rezultatai bei išvados : manau, jog pasiekiau užsibrėžtų tikslų. Sukūriau originalų, išsiskiriantį, atitinkantį tematiką vizualinį stilių.
Kompozitoriaus Dovydo muzikos galite paklausyti : https://soundcloud.com/dovydas
Description:
Project theme – to design brand identity for „Dovis&Kami“.
The aim of the final project: to create original and visually attractive brand identity for
„Dovis&Kami“, which will be used for the brand and customers usage.
The main tasks of the final project: to create modern, visually attractive branding‘s designing
solution and to adapt it in the final project.
The object of the final project: to create original brand identity for music and graphic design
company „Dovis&Kami“ (logotype, blanks, envelopes, tickets, posters(A1), CD cover, ID lanyard,
shirt, cap).
The relevance/novelty of the topic: among the other companies, involved in music creation,
production and sound recording, the newly established company „Dovis&Kami“ is seeking to gain
high level of competitiveness, to attract new clients, customers, to get into the market. Graphic
design, animation that is customized for music, has not been established in any other company that
creates music. After receiving this order for the company, it was decided to connect two different
professions – music composer‘s and graphic designer‘s.
The problem of the final project: there are only few companies that creates music and graphic
elements in the foreign and Lithuanian market. With rising demand of trance and electronic music,
increasing potential listeners( this demand‘s data is reflected from music applications, music
platforms, for example YouTube, Spotify, concert tours and music festivals popularity) the need to
establish a company that creates trance music emerges. Newly set up company „Dovis&Kami“ is
seeking to gain high level of competitiveness, to attract new clients, customers, to get into the
market.
The designing of visual brand identity for „Dovis&Kami“. It is a company that creates
music, composing, sound recording, producing, touring and creates graphic adapted for music. This
company is producing trance, house, electronic music which associates with space, infinity reaches
of galaxy. Brand‘s identity is necessary to establish new and successful company. To this day,
company „Dovis&Kami“ have had its logotype, web page so it was decided to give an order to design
further brand indentity.
Key findings and conclusions: in my opinion, I have achieved the set goals of the final project. I
created original, outstanding brand identity that meets the theme of the final project.
You can browse and listen to the composer‘s Dovydas music here : https://soundcloud.com/dovydas