Santrauka:
Šiuolaikinėje visuomenėje daugiausiai dėmesio skiriama sveikatingumui ir sveikatinimui, tad konkurencija tarp įmonių, kurios teikia SPA paslaugas šiuo metu yra labai didelė. Įmonės konkurencingumas užtikrina ilgalaikę veiklos sėkmę. Konkurencingoje rinkoje SPA įmonės privalo mokėti atlaikyti nuolat didėjančią konkurenciją, todėl labai svarbu yra nustatyti pagrindinius veiksnius, lemiančius konkurencingumo didinimą, kad įmonė galėtų numatyti pagrindines konkurencingumo didinimo galimybes.
Description:
In modern society, there is an increasing focus on health and wellness, so competition between companies that provide SPA services is currently very huge. The company‘s competitiveness ensures long-term business success. In a competitive market, SPA companies must be able to withstand ever-increasing competition, so it is very important to identify the key factors that increase competitiveness so that the company can anticipate the main opportunities to increase competitiveness.