Santrauka:
Organizacijoms labai svarbi vidinė komunikacija norint kurti
išorinę komunikaciją, nes organizacijos viduje priimti sprendimai daro įtaką organizacijos išorinei
komunikacijai. Tam, kad palaikyti ryšį su savo tiksline auditorija ir jos segmentais, organizacijai reikia
suprasti stipriąsias ir silpnąsias išorinės komunikacijos savybes, jas nuolat puoselėti ir efektyvinti.
Baigiamasis darbas atliekamas norint išanalizuoti organziacijos išorinės komunikacijos aspektus,
nustatyti problemas ir rekomenduoti planą, kuris padės efektyvinti organziacijos išorinę komunikaciją.
Description:
Internal communication is very important for
organizations in order to create external communication, because the decisions made within the
organization affect the external communication of the organization. In order to communicate with its
target audience and its segments, an organization needs to understand the strengths and weaknesses of
external communication, and to nurture and streamline them on an ongoing basis. The final work is done
to analyze the aspects of the organization's external communication, identify problems and recommend
a plan that will help improve the organization's external communication.