Santrauka:
Šių dienų rinkoje yra gausybė panašaus pobūdžio prekių ženklų, todėl vyrauja milžiniška
konkurencija. Komunikacija – vienas svarbiausių aspektų kiekviename versle ir organizacijoje.
Svarbu ne tik komunikuoti, bet ir taisyklingai tai daryti. Tam, kad prekės ženklas būtų sėkmingas,
privaloma vykdyti kokybišką ir efektyvią išorinę komunikaciją. Išorinės komunikacijos dėka, yra
reklamuojama ir viešinama organizacija, prekės ženklas, produktai ir pan. Sukuriamas ryšys tarp
įmonės ir esamų ar potencialių klientų.
Description:
There are a lot of similar brands in the market these days, so there is huge competition.
Communication is one of the most important aspects in every business and organization. It is
important not only to communicate but also to do it correctly. For a brand to be successful, quality
and effective external communication is essential. External communication promotes and publicizes
the organization, brand, products, and so on. A connection is established between the company and
existing or potential customers.