Santrauka:
Organizacijos įvaizdis – tai tarsi vizitinė organizacijos kortelė.
Tinkama reputacija ir nuolatinis įvaizdžio formavimas padeda organizacijai išsiskirti iš konkurentų,
pritraukti naujų vartotojų ir užtikrinti siūlomų paslaugų kokybę. Todėl labai svarbu žinoti stipriąsias
ir silpnąsias savos organizacijos įvaizdžio puses. Kalbant apie organizacijos įvaizdį, ne išimtis ir
visuomenės informavimo priemonės, pavyzdžiui, regioninė televizija. Televizija šių dienų
visuomenėje turi nusistovėjusius standartus ir stereotipus, kurie lemia jų įvaizdį. Socialiniai tinklai –
plačiai plintanti komunikacijos forma internete, taip pat puiki terpė formuoti organizacijos įvaizdį.
Description:
The image of an organization is like a
business card of an organization. Proper reputation and continuous image building help an
organization stand out from the competition, attract new customers, and ensure the quality of service
it provides. Therefore, it is very important to know the strengths and weaknesses of your
organization’s image. As for the image of the organization, the media, such as regional television, is
no exception. Television has well-established standards and stereotypes in today’s society that shape
their image. Social networks are a widespread form of communication on the Internet, as well as a
great medium for shaping an organization’s image.