Santrauka:
Baigiamajame darbe pagal
pasirinktą temą atliekama teorinės dalies analizė, atliekama VšĮ
„TrenkTuras“ situacijos analizė bei marketingo komunikacijos
tobulinimo galimybių tyrimas ir pateikiami jo rezultatai taip pat
pateikiami pasiūlymai analitinėje dalyje nustatytoms problemoms
spręsti. Ši tema yra aktuali, kadangi pėsčiųjų žygiai pastarųjų kelerių
metų laikotarpyje yra viena didžiausių aktyvaus laisvalaikio
praleidimo tendencijų, kas lėmė tai, jog daugėja pėsčiųjų žygius
organizuojančių įmonių. Šioms įmonėms norint pritraukti kuo
daugiau tikslinio segmento atstovų svarbų vaidmenį atlieka tikslinga
marketingo komunikacija.
Description:
The paper analyzes
theoretical part according to the chosen topic, provided an analysis of
the TrenkTuras, VšĮ situation also executable research of the
possibilities for improving marketing communication and its results
are presented also in the work provided suggestions for solving the
problems identified in the analytical part. This topic is relevant, as
hiking has been one of the biggest trends in active leisure in the last
few years as a result, there has been an increase in the number of
companies involved in organizing hiking. Targeted marketing
communication plays an important role in attracting as many
members of the target segment as possible to these companies.