Santrauka:
Baigiamasis darbas „Reklamos priemonių įmonei „Žvejoklis“ kūrimas“. Studentas Jonas
Kazlauskas, Vadovas Virginijus Valčiukas, Kauno kolegija, Technologijų fakultetas, Medijų
technologijų katedra. Kaunas, 2022.
Baigiamojo darbo apibūdinimas – darbo metu siekiama padidinti įmonės "Žvejoklis"
žinomumą, skatinti šios įmonės produktų įsigijimą. Darbe analizuojami parduotuvės konkurentai, jų
elektroninės parduotuvės bei reklamos būdai. Atrinkus tinkamą strategiją, kuriami skaitmeniniai
reklamos produktai skatinantys šios parduotuvės klientų ratą ir produktų įsigijimo kiekį.
Baigiamojo darbo problema – įmonė „Žvejoklis“ nori padidinti savo žinomumą bei
pardavimų kiekį, tad jai reikalingos skaitmeninės reklamos priemonės, platinamos įvairiais įmonės
turimais reklamos kanalais.
Baigiamojo darbo tikslas – pademonstruoti reklamos technologijų specialybės studijų metu
įgytas žinias bei sukurti skaitmeninės reklamos produktus įmonei „Žvejoklis“.
Baigiamojo darbo objektas – video reklamos, elektroninis prekių katalogas, interaktyvus
elektroninis prekių katalogas. Literatūros šaltinių bei teorijos taikymas atliktuose darbuose.
Baigiamojo darbo struktūra – Analitinėje dalyje aptariami tiesioginių įmonės konkurentai, jų
taikomi reklamos metodai pirkimų skatinimui. Pasitelkus teorinę medžiagą, ieškomi tinkamiausi
kanalai reklamos produktų platinimui. Projektinėje dalyje pateikiama detali reklamos produktų
kūrimo eiga, aptariami naudoti ir bandyti pirminiai reklamos variantai, įvairios reklamos produktų
variacijos bei jų tinkamumas pasiekti perkamumo skatinimo tikslus.
Baigiamojo darbo rezultatai – sukurti skaitmeniniai reklamos produktai įmonės „Žvejoklis“
žinomumui didinti.
Darbą sudaro 45 puslapiai, 7 lentelės, 19 paveikslų, 24 literatūros ir informacijos šaltiniai, 3
priedai.
Description:
The final paper Creation of advertising tools for the enterprise Žvejoklis. Student Jonas
Kazlauskas, supervisor Virginijus Valčiukas, Kauno kolegija, University of Applied Sciences,
Faculty of Technologies, Department of Media Technologies - Kaunas, 2022.
Description of the final work - the goal of the project was to increase the outreach and
incentivise purchasing of products from the company "Žvejoklis". In this final paper, you may find
an analysis of the store's direct competition and their methods of advertising. Once the correct
advertising strategy is chosen, digital advertising products are created, in order to increase the
customer count, as well as the amount of goods purchased.
Problem of the final work - Company "Žvejoklis" seeks to increase turn over rate for their
goods, thus, they require digital advertising products that could be shared using various company
advertising channels.
The aim of the final work - show competence acquired during the advertisement technologies
field of study and create advertising products for the company "Žvejoklis".
The object of the final work - video advertisements, digital catalogue, interactive digital
catalogue. Appliance of literature and theory for the final work.
The structure of the final work - Analytical part of the work discusses direct competition of
the company, their methods of advertising. Using theoritical information, the optimal method of
advertising is being looked for. During the project part, a detailed overview of the product creation is
presented, discussion of the methods used, as well as previous examples of work and their viability
to reach the goal is shown.
The results of the final work - digital advertising products, to increase the turn over rate for
the company "Žvejoklis" have been created