Santrauka:
Baigiamojo darbo tema – Kunigaikščio Vaidoto mechanizuotojo pėstininkų bataliono reklamos priemonių kūrimas. Gintarė Jočionė / Vadovas lekt. Vilius Sajekas.
Kauno Kolegija, Technologijų fakulteto Medijų technologijų katedra.
Kaunas, 2022
Darbo tikslas - pademonstruoti ir praktiškai pritaikyti studijų metu įgytas žinias kuriant multimedijos produktą.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti užsakovo veiklą ir reikalavimus reklamos projektui;
2. Įvertinti kitų Lietuvos kariuomenės padalinių reklaminius projektus bei jų efektyvumą;
3. Išanalizuoti gyventojų informuotumą apie ginkluotąsias pajėgas;
4. Sukurti reklamos priemones Kunigaikščio Vaidoto mechanizuotajam pėstininkų batalionui;
5. Atlikti reklamos projekto ekonominius skaičiavimus;
6. Pateikti žmogaus saugos reikalavimus bei darbo išvadas.
Baigiamąjį darbą sudaro analitinė ir projektinė dalys. Analitinėje darbo dalyje aprašyta Kunigaikščio Vaidoto mechanizuotojo pėstininkų bataliono veikla, padalinio socialinių tinklų analizė, analizuojami Lietuvos kariuomenės padalinių kuriami reklaminiai produktai bei jų efektyvumas, analizuojamas gyventojų informuotumas apie ginkluotąsias pajėgas. Projektinėje dalyje pateikiama darbo eiga, darbo metu naudoti įrankiai, jų pritaikymo galimybės. Aprašomi produktų dizaino sprendimai. Ekonominėje dalyje, skaičiuojamos tiesioginės ir netiesioginės darbo išlaidos, produkto savikaina bei jo pardavimo kaina rinkoje. Žmogaus saugos dalyje aprašoma darbo saugos reikalavimai.
Baigiamąjį darbą sudaro 42 puslapiai, 9 lentelės, 28 paveikslėliai, 2 priedai ir 11 literatūros
šaltiniai.
Description:
Title of the final paper – Development of advertising tools for the Duke Vaidotas Mechanised Infantry Battalion. Gintarė Jočionė / Scientific supervisor Vilius Sajekas.
Kauno Kolegija / University of Applied Sciences, Faculty of Technologies, Department of Media Technologies
Kaunas, 2022
The objective of the paper - To demonstrate the knowledge and skills acquired during the studies and create advertising tools for Duke Vaidotas Mechanised infantry battalion.
The tasks of the paper:
1. Analyze the customer's activities and requirements for the advertising project;
2. Analyze other battalions advertising tools and their effectiveness;
3. Analyze civils knowledge about armed forces;
4. Create a package of visual advertising tools (photo projects, banners) for for Duke Vaidotas Mechanised infantry battalion;
5. To perform economic calculations of the advertising project;
6. To present human safety requirements and conclusions of the work.
The final paper consists of analytical and project parts. The analytical part describes the activities of Duke Vaidotas Mechanised infantry battalion., analyses the company‘s competitors. Other battalions advertising tools and their effectiveness and civils knowledge about armed forces was also analyzed. The project part of the work describes the process of creating advertising media, which consists of the creation of photo project and banners. The economic part calculates the direct and indirect product development costs, calculates the prime cost and the final market price. Competitors providing similar content are also discussed. At the end of the final paper, the work safety requirements are introduced.
The project consists of 42 pages, 9 tables, 28 figures, 2 appendices and 11 references.
Keywords:photo projects, banner, video, advertising tools, social media.