Santrauka:
Šiame profesinio bakalauro darbe yra analizuojamas įmonės „Varolab“ konkurencingumas
Lietuvos rinkoje remiantis literatūros ir kitais informacijos šaltiniais. MB „Varolab“ yra įmonė šiuo
pavadinimu teikianti skaitmeninės rinkodaros paslaugas kiek daugiau nei metus. Nors įmonė gyvuoja
trumpą laiką, ji yra įkurta su didele patirtimi šioje srityje siekiančia daugiau nei septynerius metus
individualios veiklos forma. „Varolab“ probleminė situacija yra išsiaiškinti kokiomis skaitmeninio
marketingo priemonėmis įmonė gali stiprinti savo konkurencinius pranašumus. Kai kuriuos dalykus
įmonė jau yra pasiekusi, jau turi logotipą, vysto svetainę, planuose turi ir socialinius tinklus, todėl
darbo tikslas yra pateikti sprendimą, kuris padėtų įmonei sustiprinti konkurencinius pranašumus.
Sprendimas pateiktas atsižvelgus į teorinėje ir analitinėje dalyse atliktas analizes. Teorinėje darbo
dalyje analizuojama teoriniai konkurencijos aspektai, marketingo priemonės ir konkurencinių
pranašumų įgijimo strategijos ir socialinių medijų marketingas. Analitinėje dalyje yra analizuojami
įmonės konkurentai, atliekamas vartotojų nuomonės tyrimas ir SSGG analizė. Iš atliktų tyrimų ir
analizių buvo išsiaiškinta, kad įmonė nėra gerai žinoma lyginant su konkurentais, įmonės klientai
pateikia puikius atsiliepimus apie įmonės paslaugų kokybę ir bendravimą, kas yra įmonės jau turimi
konkurenciniai pranašumai. Pagrindiniai „Varolab“ konkurentai yra „Arno Digital“. Projektinėje
dalyje yra pateiktas sprendimas, kurio pagalba įmonė gali pasiekti didelį kiekį tikslinės auditorijos,
sustiprinti savo konkurencinį pranašumą susijusį su komunikacija, didinti prekės ženklo žinomumą,
pritraukti daugiau potencialių klientų ir svarbiausia gauti galimybę varžytis ir nurungti savo
pagrindinį konkurentą.
Description:
This professional bachelor's thesis analyzes the competitiveness of the company Varolab
in the Lithuanian market based on literature and other information sources. MB Varolab has been
providing digital marketing services under this name for just over a year. Although the company has
been in existence for a short time, it is founded with extensive experience in this field, reaching more
than seven years in the form of individual activity. The problem for Varolab is to find out what digital
marketing tools the company can use to strengthen its competitive advantage. The company has
already achieved some things, already has a logo, is developing a website, has social networks in its
plans, so the goal of the work is to provide a solution that will help the company strengthen its
competitive advantage. The decision is based on the analyzes performed in the theoretical and
analytical sections. The theoretical part of the work analyzes the theoretical aspects of competition,
marketing tools and strategies for gaining competitive advantage and social media marketing. The
analytical part analyzes the company's competitors, conducts consumer opinion research and SWOT
analysis. Research and analysis has shown that the company is not well known compared to
competitors, the company's customers provide excellent feedback on the quality of the company's
services and communication, which is the company's existing competitive advantage. Varolab's main
competitors are Arno Digital. The project part provides a solution that allows a company to reach a
large target audience, strengthen its competitive advantage in terms of communication, increase brand
awareness, attract more potential customers, and most importantly, gain the opportunity to compete
and outperform its main competitor.