Santrauka:
Šiandien mokslininkai tvirtina, kad greitai kintanti, nepastovi,
chaotiška ir neapibrėžtumo jausmą kurianti aplinka pandemijos metu verslo organizacijoms tapo tikru
iššūkiu, ne tik dėl būtinybės perdėlioti darbo procesus, bet ir dėl efektyvios vidinės komunikacijos
užtikrinimo organizacijos viduje. Nežinomybės jausmą ir chaosą atnešė ir COVID-19 pandemija, kuri
sukėlė didelius pokyčius daugelio organizacijų gyvenime, kai 2019 metais nuotolinis darbas tapo
realybe. Tuo metu daugeliui organizacijų iškilo klausimas kaip ir toliau kurti ryšį tarp darbuotojų,
kaip išlaikyti darbingą ir pozityvią atmosferą, kaip puoselėti organizacijos kultūrą virtualioje erdvėje.
Tad ekspertai tikina, kad organizacijoms, kurių darbas vyksta nuotoliniu būdu, būtent vidinės
komunikacijos procesai ir turėtų atsirasti dėmesio centre, būti nuolatos prižiūrimi ir pritaikomi pagal
kintančias sąlygas ir aplinkybes.
Description:
Today, scientists claim that a rapidly changing, volatile, chaotic and uncertain environment
has become a real challenge for business organizations during a pandemic, not only because of the
need to relocate work processes, but also because of the need to ensure effective internal
communication within the organization. The COVID-19 pandemic also brought a sense of uncertainty
and chaos, causing major changes in the lives of many organizations when telecommuting became a
reality in 2019. At the time, many organizations were wondering how to continue to build
communication between employees, how to maintain a workable and positive atmosphere, and how
to foster an organizational culture in a virtual space. Experts believe that for organizations whose
work takes place remotely, it is the internal communication processes that should come into focus, be
constantly monitored and adapted to changing conditions and circumstances.