Santrauka:
Žmonės ir organizacijos aktyviai naudojasi socialiniais
tinklais. Socialiniuose tinkluose vizualinis turinys yra plačiai paplitęs, vis dažniau pasirenkami tokios
komunikacijos būdai. Organizacijoms, norint efektyviai komunikuoti socialiniuose tinkluose, verta
pasitelkti vizualinę komunikaciją, tačiau dėl didelio vizualinės informacijos kiekio vartotojų
įsitraukimo vis dažniau sulaukia tik kokybiškas turinys. Baigiamasis darbas atliekamas norint
išanalizuoti įmonės vizualinės komunikacijos efektyvumą, kokybę bei, identifikavus problemas
pateikti rekomendacinį planą, kuris padės gerinti įmonės vizualinę komunikaciją socialiniuose
tinkluose.
Description:
People and organizations are actively using
social networking sites. Visual content is widely spread in social media. There is a high increase of
frequent visual communication usage. Organizations should use visual communication and its tools
to communicate effectively in social networking sites. However, because visuals and their usage is
very popular in social media, only the quality photos and videos gets noticed. This final work is done
to analyze organization visual content efficiency and quality. Then after identifying problems,
efficiency plan will be recommended to improve VšĮ “Gerumo rankos” visual communication.