Santrauka:
Tiksli ir veiksminga komunikacija yra neatsiejama kiekvienos
organizacijos dalis. Kiekvienai ugdymo įstaigai yra svarbu užtikrinti patrauklią ir naudingą
komunikaciją, siekiant tikslingai informuoti ugdymo įstaigos bendruomenę ir pritraukti naujų mokinių.
Neretai įvairios ugdymo įstaigos neturi resursų sklandžios komunikacijos išoriniais kanalais užtikrinimui
ir dėl to yra priverstos naudoti vidinius resursus. Dėl šios priežasties komunikacija tampa paprasta ir
neįtraukianti, nesigilinant, kaip komunikavimą galima padaryti įtraukiantį, informatyvų, tokį, kuriuo
norėtųsi dalintis. Darbe nagrinėjama ugdymo įstaigų komunikacija, jos specifiškumas, sklaidos kanalai,
priemonės bei aptariamos idėjos, kurios galėtų pakeisti ugdymo įstaigos bendruomenės požiūrį į
skelbiamą informaciją bei pritraukti didesnį vartotojų srautą.
Description:
Specific and effective communication is an essential
part in every organization. For institution of education, it is important to assure a beneficial and
captivating communication to accurately inform the community and to enlist new students. Various
institutions of education often do not have enough resources to provide a fluent communication in
external channels and forced to use internal resources. Because of this reason communication is plain
and not inclusive, without making any attempt to make it alluring, informative and shareable. In thesis,
researched a specific communication, measures and distribution channels of education institutions.
Considered suggestions and ideas, which could change a view of education community to a publishing
information and to attract a greater number of consumers.