Santrauka:
Šiuolaikinėje visuomenėje individai susiduria su didžiuliu srautu
informacijos, kurį atsirenka pagal savo interesus. Dėl šios priežasties organizacijų veiklos vystyme
nuolatos didėja konkurencija, kuri skatina tobulėti, ieškoti įvairių alternatyvų, kurti naujus produktus
ir siūlyti naujas paslaugas. Išorinės komunikacijos pagalba organizacijos informuoja visuomenę apie
teikiamus produktus/paslaugas, organizacijos teikiamą naudą visuomenei. Lietuvos siuntų pervežimo
įmonės aktyviai ir nuolatos vykdo komunikaciją įvairiais kanalais, tokiu būdu populiarindami savo
veiklą įvairiomis priemonėmis, todėl šiame darbe analizuojama išorinės komunikacijos svarba,
priemonės ir pagal tai pateikiama kaip UAB „DPD Lietuva“ galėtų pagerinti organizacijos išorinės
komunikacijos vykdymą.
Description:
In modern society, individuals face a huge flow of information that
they choose based on their interests. For this reason, the development of organizations' activities is
constantly increasing, which encourages improvement, the search for various alternatives, the
development of new products and the provision of new services. With the help of external
communication, organizations inform the public about the products / services provided, the benefits
of the organization to the society. Lithuanian transportation companies are actively and constantly
communicating through various channels, thus promoting their activities through various means.