Santrauka:
Aukštojo mokslo įstaigų komunikacija sudaro organizacijos identitetą,
kuris iki smulkiausių detalių atspindi komunikacijos proceso kokybę. Kadangi komunikacija yra
skirstoma į vidinę ir į šorinę, tai jos išpildymui yra reikalingi žmogiškieji ištekliai, kuriuos pasitelkus
galima užtikrinti kokybiškus ir efektyvius rezultatus. Išskiriant vidinę komunikaciją galima teigti, kad
būtent aukštosiose mokyklose jos vykdymas yra sudėtingas ir reikalaujantis aiškaus plano. Todėl labai
svarbu ištirti Kauno kolegijos darbuotojų vidinė komunikaciją, kad būtų galima pateikti vidinės
komunikacijos efektyvinimo planą.
Description:
The communication of higher education institutions forms the identity of the
organization, which reflects the quality of the communication process down to the smallest detail. As
communication is divided into internal and external, its implementation requires human resources that
can ensure high-quality and effective results. With the exception of internal communication, it can be
said that it is in higher education that its implementation is complicated and requires a clear plan.
Therefore, it is very important to study the internal communication of Kaunas University of Applied
Sciences employees in order to present a plan for improving the efficiency of internal communication.