Santrauka:
Gerai organizuota išorinė komunikacija organizacijoje yra
vienas svarbiausių dalykų jos veiklos palaikyme. Kad ją vykdytų nuosekliai organizacijos remiasi
įvairiomis išorinės komunikacijos formomis kaip: socialiniai tinklai, žiniasklaida ir kt. Svarbus
aspektas yra tas, kaip organizacija vykdo komunikaciją, kai aplink pasaulyje vyksta įvairiausi
veiksmai, kurie gali sukelti rizikingas situacijas pačiai organizacijai. Svarbu yra išsianalizuoti net ir
silpniausias komunikacijos puses bei sužinoti auditorijos poreikius, siekiant efektyvinti sklandų
organizacijos komunikacijos darbą, kai aplink ją yra daugybe rizikų, kurios gali pakreipti
organizaciją į neigiamą pusę. Baigiamajame darbe bus analizuojama UAB „Gifty“ organizacijos
išorinė komunikacija rizikų kontekste ir sudarytas komunikacijos gerinimo planas.
Description:
well-organized external communication in the organization
is one of the most important things in supporting its activities. In order to implement it consistently,
organizations rely on various forms of external communication such as: social networks, media, etc.
An important aspect is how the organization communicates when a wide variety of situations occur
around the world that can lead to risky situations for the organization itself. It is important to
analyze even the weakest sides of communication and to understand the needs of the audience in
order to streamline the smooth running of the organization's communication, when there are many
risks around it that can turn the organization in a negative direction. The final work will analyze the
external communication of UAB "Gifty" organization in the context of risks and create a
communication improvement plan.