Santrauka:
Socialiniai tinklai yra naudojami įvairiausiose organizacijose siekiant
pritraukti didesnę auditoriją, atkreipti dėmesį į pasiekimus ar tiesiog reklamuoti savo
produktą/paslaugą. Šiais laikais, į socialinių tinkle sąvoką įeina tokie medijos gigantai kaip
„Facebook“, „Instagram“, „Youtube“, „Twitter“. Visi šie tinklai turi milžiniškas bendruomenes, su
kuriomis susisiekimas galimas vos kelių mygtukų paspaudimu. Socialiniai tinklai yra erdvė, kurioje
galima lengvai ir laisvai dalintis savo norima informacija ar naujienomis (jeigu jos atitinka vartotojų
taisykles), taip pat galima už papildomą mokestį lengvinti pranešimų plėtrą, dėl šios priežasties
socialiniai tinklai turi tiesioginę įtaką organizacijos įeinamiems ir išeinamiems finansams.
Description:
The topic of the work is the use social media of LFML for its marketing development.
Social networks are being used in various organizations with a purpose of attracting a bigger
audience and getting more engagement, get attention or simply to advertise it’s products or services.
Nowadays, main definition of social media is big names by themselves – Facebok, Instagram,
Youtube, Twitter. All of these social media platforms have enormous communities, where people
can get to each other by one click of a button. Social networks are a space, where people can easily
share their opinion, information or even specified news (if they meet the terms and conditions of the
platform), also, for more exposure and easier reach, its possible to buy special offers from the media
platforms. Because of it, social networks has direct influence on organization’s finances.