Santrauka:
Užsiėmimų sportu ir kūno rengyba populiarumą skatina naujų sporto klubų steigimas ir
aktyvus vystymas. Tuo pačiu, naujų žaidėjų rinkoje atsiradimas didina konkurenciją, kas iš kūno
rengybos klubų reikalauja pastovaus marketingo veiklos tobulinimo ir naujų metodų, padedančių
pritraukti naujus klientus ir išlaikyti esamus, kontroliuoti ir didinti užimamą rinkos dalį, paieškos. Tai
lėmė šio baigiamojo darbo temos aktualumą. Teorinėje dalyje pateikiami teoriniai sporto marketingo aspektai,
pristatomas paslaugų marketingo komplekso struktūra, o taip pat sporto klubo marketingo komplekso
ypatumai. Antrojoje darbo dalyje pateikiama sporto klubo „Vipublic gym“ marketingo komplekso
analizės rezultatai ir analizuojamo sporto klubo paslaugų vartotojų apklausos rezultatai. . Projektinėje
dalyje pateiktas sporto klubo marketingo komplekso tobulinimo veiksmų planas.
Description:
The popularity of sports and fitness is encouraged by the establishment and active
development of new fitness clubs. At the same time, the emergence of new players in the market
increases competition, which requires fitness clubs to constantly improve their marketing activities
and search for new methods to attract new customers and retain existing ones, to control and increase
market share. This determined the relevance of the topic of this thesis. The theoretical part presents the theoretical aspects of sports marketing,
presents the structure of the service marketing complex, as well as the features of the sports club
(fitness) club marketing complex. The second part of the work presents the results of the analysis of
the marketing complex of the sports club „Vipublic gym“ and the results of the survey of the users of
the services of the analyzed sports club. . The project part presents an action plan for the improvement
of the sport club marketing complex.