Santrauka:
Mes kalbame apie muziką kaip apie kultūrinio identiteto esmę, kurioje ji veikia tarsi kuriančioji jėga. Muzika yra ne tik „organizuota netvarka“, kaip kartą ją apibūdino Edgaras Varèse. Muzika turi užduotį įvesti chaose pozityvią tvarką. TRIUKŠMAS neria į chaoso epicentrą ir elektroninės muzikos pagalba prisideda prie valstybės kultūrinio augimo.
Popieriuje fiksuojame elektroninės muzikos svarbą visuomenei ir žmogui, kalbinsime asmenybes, personažus, kūrėjus, darbuotojus, svečius, mokslininkus, mylėtojus, mūzas- žmones, kurie savaip skirtingi bei įdomūs. Muzika ne tik tenkina žmogaus poreikius, ji turi nepaprastai didelę reikšmę ir jo auklėjimui, estetinių pažiūrų, jausmų, meninio skonio ugdymui, dvasiniam turtinimui, asmenybės formavimuisi.
Remdamasis pagrindiniu įsitikinimu, kad elektroninė muzika, yra daugiau nei garsas, TRIUKŠMAS brenda į neaprašytus vandenis ir garsiai kalba apie šios kultūros subtilybes. TRIUKŠMAS estetiškas dizainas atspindi elektroninės muzikos tapatybę esamuoju metu. Kuriant organizacijos firminį stilių pasitelkiau muzikos vibracijų pagalbą, tyrimo metu fiksavau vibracijų sąveiką skirtingų dainų kontekste.
Description:
In the early summer of 2018 I co-founded TRIUKSMAS (eng. NOISE), a music organization with a core
theme of electronic music, inspired by the growing
underground rave scene in Lithuania. At the moment,
TRIUKSMAS is creating electronic music magazine,
releasing guest mixes, ranging from up-and-coming
local dj’s to figures internationaly known. Organization is also organizing events, writing articles and
promotes local TECHNO scene.
Branding concept was born with sound of electronic music, the graphic part of visual identity is sound
movement on liquid, creating unique and exeptional
view. We picked two main songs and the visual representation of sound- to make earth, water and ink
dance to music.
Electronic music is produced from a wide variety
of sound resources—from sounds picked up by microphones to those produced by electronic oscillators
(generating basic acoustical waveforms such as sine
waves, square waves, and sawtooth waves), complex
computer installations, and microprocessors—that are
recorded on tape and then edited into a permanent
form. Generally, except for one type of performed music that has come to be called “live electronic music”
(see below), electronic music is played back through
loudspeakers either alone or in combination with
ordinary musical instruments.