Santrauka:
Tyrimo aktualumas.
Visame pasaulyje vaikų mitybos problema susilaukia visuomenės, sveikatos priežiūros
specialistų bei vaikų ugdytojų dėmesio, kadangi pastaraisiais dešimtmečiais stebimas sistemingas
nutukusių / antsvorio turinčių vaikų skaičiaus augimas. Priešmokyklinio amžiaus vaikų mitybos
ugdymui Lietuvos studijose stokojama dėmesio. Lietuvių tyrėjai pagrindinį dėmesį skiria
ikimokyklinio amžiaus vaikų mitybos ypatumų namuose analizei, ir vis dar stokojama atsakymų,
kaip ugdymo įstaigose vyksta priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos mitybos ugdymas?
Tyrimo tikslas – atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos mitybos ugdymo(si)
svarbą pedagogų požiūriu.
Tyrimo objektas – priešmokyklinio amžiaus vaikų sveikos mitybos ugdymo(si) svarba.
Description:
Relevence of research.
Problem of children’s nutrition receives society’s, health care specialists’ and children’s
educators’ attention in the whole world, whereas a systematic growth in number of obese and
overweight children has been observed in latter decades. Lithuania’s studies lack attention to
preschool aged children healthy nutrition education. Lithuanian researchers mostly focus on
pecularities of preschool aged childrens’ nutrition at home and there is still lack of answers, how
preschool aged children’s healthy nutrition education works in educational institutions?
The aim of research – disclosing the importance if preschool aged children’s healthy
nutrition (self-)education in pedagogues approach.
The subject of research – the importance of preschool aged children’s healthy nutrition
(self-)education.