Santrauka:
Temos aktualumas: visuomenėje egzistuoja dažnai nepagrįstas požiūris, kad baimės, kurias išgyvena ikimokyklinio amžiaus vaikai, jiems augant tampa neaktualios ir dėl tos priežasties nėra vertos didesnio susidomėjimo. Esant baimei ir nerimui, kyla dirglumas, nemiga, įvairūs skausmai, vaikams būna sunku susikaupti, jie jaučia nuovargį (Hooshmand, 2013). Jeigu į vaikų baimes ir nerimą nekreipiamas dėmesys, ateityje gali iškilti tokių neigiamų pasekmių, kaip nerimo sutrikimai, nesugebėjimas savęs valdyti, atsipalaiduoti, negalėjimas įžvelgti teigiamų dalykų savo gyvenime (De Moss, 2013). Siekiant sumažinti vaikystėje išryškėjusių emocinių problemų įtaką asmenybės raidai, reikalinga rūpintis vaikų psichikos sveikata nuo pat mažens.
Darbo objektas: ketverių – penkerių metų amžiaus vaikų baimės bei nerimo raiška ir pedagoginiai korekcijos būdai.
Darbo tikslas: atskleisti 4 – 5 metų amžiaus vaikų baimės ir nerimo raišką: pedagoginius korekcijos būdus.
Description:
Identification of the problem: there is often an unfounded view in society that the fears experienced by pre-school children become irrelevant as they grow up and are therefore not worthy of much interest. Fear and anxiety cause irritability, insomnia, various pains, children have difficulty concentrating, they feel tired (Hooshmand, 2013). Failure to pay attention to children's fears and anxieties can lead to negative consequences in the future, such as anxiety disorders, inability to control oneself, inability to relax, and inability to see the positive things in one's life gyvenime (De Moss, 2013). In order to reduce the impact of emotional problems in childhood on the development of the personality, it is necessary to take care of the mental health of children from an early age.
The subject of the paper: expression of fear and anxiety in children aged four to five and pedagogical methods of correction.
The aim of the paper: - to reveal the expression of fear and anxiety and pedagogical correction methods for children aged 4 to 5.