Santrauka:
Remiantis Lietuvos automobilių sporto federacijos duomenimis
(2021), automobilių sportas yra viena populiariausių sporto šakų pasaulyje, tačiau Lietuvoje
susidomėjimas šiuo sportu svyruoja, todėl tikslinga ieškoti būdų ir priemonių, kurios galėtų padidinti
automobilių sporto populiarumą. Pirmoje darbo dalyje analizuojama sporto marketingo samprata,
marketingo kompleksai, padedantys populiarinti sportą, sporto rinkos aspektai apimant socialinius
tinklus, technologijas ryšius su visuomene, licencijavimą. Antroje darbo dalyje pateikiama
informacija apie Lietuvos automobilių sporto federaciją, automobilių sporto dalyvių skaičiaus
dinamika, pristatoma tyrimo metodika ir organizavimas, automobilių sporto populiarinimo
sportininkų ir žiūrovų požiūriu tyrimo rezultatai. Trečioje darbo dalyje pateikiami pasiūlymai
automobilių sporto populiarumo didinimui.
Description:
According to the data of the Lithuanian
Automobile Sports Federation (2021), motorsport is one of the most popular sports in the world, but
interest in this sport in Lithuania fluctuates, so it is expedient to look for ways and means that could
increase the popularity of motorsport. The first part of the work analyses the concept of sports marketing, marketing
complexes that help to promote sports, aspects of the sports market, including social networks,
licensing. The second part of the work present information about the Lithuanian Automobile Sports
Federation, present the research methodology and organization, the results of the research on the
promotion of motorsports from the point of view of athletes and spectators. The third part of the work
presents suggestions for increasing the popularity of motorsport.