Santrauka:
Temos aktualumas: Ikimokyklinio amžiaus vaikams labai svarbus kalbos ugdymas ir jos tobulinimas. Naudojant tam skirtą literatūrą, galima ją pritaikyti ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbiniams gebėjimams ugdyti. Pasitelkiant įtraukiojo ugdymo metodus, galima lengviau atskleisti vaiko kalbos gebėjimus, juos lavinti ir tobulinti. Šis baigiamasis darbas skirtas atskleisti ir paanalizuoti vaikų, turinčių individualių poreikių, kalbinės kompetencijos ugdymo(si) galimybes grupėje, įtraukiojo ugdymo formas pritaikyti kasdieninėje veikloje, ugdant vaikų kalbinius gebėjimus.
Temos problema: Kokios vaikų, turinčių individualių poreikių, kalbinės kompetencijos ugdymo(si) galimybės grupėje?
Temos tikslas: Atskleisti vaikų, turinčių individualių poreikių, kalbinės kompetencijos ugdymo(si) galimybes grupėje.
Description:
Relevance of the topic: For pre-school children, language development and improvement is very important. Using well-known literature, it can also be applied to develop the language skills of preschool children. Inclusive education methods can help to reveal, develop and improve a child's language skills. This thesis is intended to discuss the development of language competence of preschool children using forms of inclusive education. To apply forms of inclusive education in everyday activities by developing children's language skills.
Topic problem: What are the opportunities for developing the language competence of children with individual needs in a group?
Aim of the topic: To reveal the possibilities of developing the language competence of children with individual needs in a group