Santrauka:
Temos aktualumas. Anot Zumero ir Gursko (2012), ikimokykliniame amžiuje, vykstant spartiems fizinės raidos pokyčiams, svarbu užtikrinti, jog vaikas būtų fiziškai aktyvus ir sveikai maitintųsi, kadangi sveikatai nepalanki mityba ir fizinis pasyvumas gali sutrikdyti normalų vaiko vystymąsi, padidinti įvairių ligų riziką. Mitybos ir fizinio aktyvumo įpročius vaikai įgyja stebėdami savo šeimos narių elgseną bei gyvenimo būdą, tačiau ne mažiau svarbus vaidmuo, formuojant sveikos gyvensenos nuostatas, tenka ikimokyklinio ugdymo įstaigoms (Montvilienė, Žuravliova, Norkienė ir Mažrimas, 2014).
Tyrimo problema - kokios sveikos gyvensenos ugdymo galimybės ikimokykliniame amžiuje?
Tyrimo objektas - sveikos gyvensenos ugdymo galimybės ikimokykliniame amžiuje.
Tyrimo tikslas - atskleisti sveikos gyvensenos ugdymo galimybes ikimokykliniame amžiuje.
Description:
Relevance of the Topic. According to Zumeras and Gurskas (2012), during the rapid changes in physical development in the pre-school age, it is important for a child to be physically active and eat healthy, as unhealthy diet and physical inactivity can disrupt a child's normal development and increase the risk of various diseases. Pre-school education institutions play an equally important role in shaping healthy lifestyle habits by monitoring their family members' behavior and lifestyle (Montvilienė, Žuravliova, Norkienė and Mažrimas, 2014).
Research problem - what are the opportunities for developing a healthy lifestyle in pre-school age?
Research object - healthy lifestyle education opportunities in pre-school age.
Reseach aim – to reveal the possibilities of developing a healthy lifestyle in pre-school age.