Santrauka:
Tyrimo aktualumas. Šiuolaikinėje visuomenėje emocinis intelektas sulaukia vis daugiau dėmesio bei yra priskiriamas prie vienos iš svarbių žmogaus vystymosi dalių. Aukšto emocinio intelekto žmogus turi geresnius socialinius įgūdžius, moka racionaliai spręsti iškilusias problemas bei dažnai pasiekia geresnių akademinių rezultatų . Nors Lietuvoje emocinio intelekto ugdymas yra įtrauktas į įvairias mokymosi programas, galima pastebėti, kad kai kuriuose mokymosi įstaigose yra skiriamas nepakankamas dėmesys vaikų jausmų raiškai bei socialinėms ir emocinėms kompetencijoms.
Tyrimo problema: Kokie veiksniai lemia ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymą (si) ikimokyklinio ugdymo įstaigoje?
Tyrimo tikslas: atskleisti ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymą (si) ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Description:
Relevance of the study. In modern society, emotional intelligence is receiving more and more attention and is considered as an important part of human development. A person with high emotional intelligence has better social skills, is able to solve problems rationally and often achieves better academic results. Although the development of emotional intelligence in Lithuania is included in various curricula, it can be noticed that in some educational institutions insufficient attention is paid to the expression of children's feelings and their social and emotional competencies.
Research problem: What factors determine the development of emotional intelligence in preschool children education?
The goal of the study: reveal the development of emotional intelligence in preschool children education.