Santrauka:
Tyrimo aktualumas. Skaitymo kultūros puoselėjimas labai svarbus ugdant ikimokyklinio amžiaus vaikus. Geriausias vaiko pavyzdys - tėvai/globėjai. Skatinti vaiką domėtis skaitymo kultūra reikia nuo mažų dienų. Svarbu tinkamai ugdyti ir atrasti įvairius ugdymo būdus, priemones, taip sudominant ir įtraukiant vaiką į skaitymo kultūrą. Pastaruoju metu dėl didelio informacinių technologijų srauto šiuolaikinės pasakos, eilėraščiai, įvairūs pasakojimai tampa vis labiau pamirštami, o vietoj to renkamasi išmanieji prietaisai. Šis bakalauro darbas skirtas aptarti skaitymo kultūros puoselėjimą ikimokyklinio ugdymo įstaigoje, atrasti, kokiomis priemonėmis ir būdais yra ugdomi vaikai, bei sužinoti pedagogų nuomonę apie informacinių technologijų pasitelkimą.
Tyrimo problema - kaip skatinama skaitymo kultūros puoselėjimas ikimokyklinio ugdymo įstaigoje?
Tyrimo tikslas - atskleisti skaitymo kultūros puoselėjimo galimybes ikimokyklinio ugdymo įstaigoje.
Description:
Relevance of the study. Fostering a reading culture is very important in educating preschool children. The best example of a child is the parents / guardians. Encouraging your child to take an interest in reading culture is needed from an early age. It is important to properly develop and discover different ways and means of education, thus engaging and involving the child in the reading culture. Recently, due to the high flow of information technology, modern fairy tales, poems, various stories are becoming more and more forgotten, and instead smart devices are being chosen. This bachelor's thesis is intended to discuss the fostering of a reading culture in a pre-school education institution, to discover the means and ways in which children are educated, and to find out the opinion of teachers about the use of information technology.
The problem of the research is how to promote the culture of reading in the pre-school education institution?
The aim of the research is to reveal the fostering of reading culture in a pre - school education institution.