Santrauka:
Pasaulis susiduria su vis didėjančiomis ekologinėmis problemomis, todėl ekologinis ugdymas užima vis svarbesnę vietą vaikų ugdymo procese. Menas neatsiejamas nuo gamtos, todėl vaikai turi ugdytis tinkamas ekologines/aplinkosaugines nuostatas. Mažai pateikta duomenų ir atliktų tyrimų apie priešmokyklinio amžiaus vaikų ekologinį ugdymą meninėse veiklose. Todėl keliamas probleminis klausimas – kokios priešmokyklinio amžiaus vaikų ekologinio ugdymo(si) galimybės meninėse veiklose?
Tyrimo objektas. Priešmokyklinio amžiaus vaikų ekologinio ugdymo(si) galimybės meninėse veiklose.
Tyrimo tikslas. Atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų ekologinio ugdymo(si) galimybes meninėse veiklose.
Description:
As the world faces increasing environmental challenges, ecological education is becoming increasingly important in children’s education. Art is inseparable from nature and children need to develop appropriate ecological/environmental attitudes. There is little data and research on the ecological education of pre-primary children in art activities. Therefore, the problematic issue raised is: what are the possibilities for the ecological education of pre-school children in artistic activities?
Object of the research. Ecological education (learning) opportunities for pre-primary children in artistic activities.
Aim of the research. To present ecological education (learning) opportunities for pre-primary children in artistic activities.