Santrauka:
Temos aktualumas. Pasak A. Brian, A. Penne, R. Sacko, M. Schenkelburg (2018), ikimokyklinio ugdymo pedagogams dažnai yra pavedama atlikti fizinio aktyvumo veiklas, tačiau lieka klausimas dėl jų profesionalumo fizinio aktyvumo ugdymo srityje. Ikimokyklinio ugdymo pedagogai nėra tikri dėl savo turimų žinių ir gebėjimų, profesionaliai vykdyti fizinio aktyvumo veiklas.
Tyrimo problema. Ikimokyklinio ugdymo pedagogams trūksta pasitikėjimo, turimų žinių ir gebėjimų, profesionaliai vykdyti fizinio aktyvumo veiklas.
Tyrimo objektas. Pedagogo kompetencijos, siekiant gerinti 4-5 metų vaikų fizinį aktyvumą.
Tyrimo tikslas - atskleisti pedagogų, siekiančių gerinti 4-5 metų vaikų fizinį aktyvumą, kompetencijas.
Description:
Relevance. According to A. Brian, A. Penne, R. Sacko, M. Schenkelburg (2018), preschool teachers are often tasked with physical activity activities, but there is still a question about their professionalism in physical activity education. Preschool teachers are not sure about their knowledge and skills to professionally conduct physical activity activities.
Research problem. Pre-school teachers lack the confidence, knowledge and skills to carry out physical activity activities professionally.
Object of the research. Teacher's competences to improve physical activity in 4-5 year old children.
Aim of the study - To reveal the competences of teachers who aim to improve physical activity in 4-5 year old children.