Santrauka:
Šiame amžiuje vis labiau dėmesio skiriama į žmogaus ugdymą, nes žmogus turi
prisitaikyti prie vis greičiau progresuojančio mokslo ir jo sistemos. Todėl vis svarbesnis tampa
mokslo ugdymosi procesas. Kad vyktų viskas kuo sklandžiau, žmogus turi ugtytis ir mokytis visą
savo gyvenimą. Kad ši grandinė vyktų kuo sklandžiau jau mokytis turime pradėti ikimokyklinėje
įstaigoje.Vaikai pradėję ugdytis ikimokyklineme amžiuje iki 3 metų, žaisdami geba planuoti ir
aptikti problemą ją apeiti ir atlikti tinkamai, ją išspręsti. Su pedagogo pagalba vaikai tobulina jau
turimas žinias ir ugdosi toliau.
Problema: Vaikų mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymas, ankstyvąjame amžiuje, per
kūrybinius žaidimus.
Tikslas: Nusakyti kokią reikšmę turi žaidimai ikimokyklinio amžiaus vaikų mokėjimo
mokytis kompetencijai ugdymui/si.
Description:
In this century, there is an increasing focus on human education as one has to adapt to an
ever-advancing science and its system. Therefore, the process of science education is becoming
increasingly important. To make things run as smoothly as possible, a person has to educate and
learn all his life. In order for this chain to run as smoothly as possible, we need to start in preschool.
Children who have started their education at the preschool age up to 3 years are able to
plan and detect a problem, bypass it and perform it properly, to solve it. With the help of an
educator, children improve the knowledge they already have and continue to develop.
Problem: How to develop children’s competence of ability to learn for the
development/learning in the early age through the use of games.
Aim: To determine the significance of games for the preschool children’s competence of
ability to learn for the development/learning.