Santrauka:
Ikimokyklinis tarpsnis labai svarbus vaiko gyvenimo etapas, kuriame jis privalo gauti tinkamą ugdymą. Tačiau labai mažai kalbama apie kompetencijas ir gebėjimus, kuriuos turi turėti ikimokyklinio ugdymo pedagogas, dirbdamas su individualiuosius ugdymosi poreikius turinčiais vaikais. Ši sritis dar mažai ištirta, todėl šiame darbe bus stengiamasi išsiaiškinti, kokių gebėjimų ir žinių reikia ikimokyklinio ugdymo specialistui tam, kad jis galėtų sėkmingai ugdyti ir padėti integruotis į tolimesnę ugdymosi programą vaikui, turinčiam individualiųjų poreikių.
Tyrimo objektas – ikimokyklinio ugdymo pedagogai, ugdantys specialiųjų poreikių turinčius vaikus.
Tyrimo tikslas – atskleisti pedagogų, ugdančių ikimokyklinio amžiaus vaikus su individualiais ugdymosi poreikiais, kompetencijas ir gebėjimus.
Description:
The pre-school period is a very important stage in a child's life, where he or she must receive an appropriate education. However, very little is said about the competences and skills that a pre-school teacher needs to have when working with children with special educational needs. This is an area that has not yet been explored, so this paper will try to find out what competences and knowledge are needed for a pre-school teacher to be able to successfully educate and support the integration of a child with special educational needs into the further education programme.
The object of the study is pre-school teachers educating children with special needs.
The aim of the study is to reveal the competences and skills of teachers of pre-school children with special educational needs.