Santrauka:
Temos aktualumas. Priešmokykliniu laikotarpiu vaikas ugdosi pagrindines kompetencijas ir savivoką, kuri turi įtakos jo vėlesniam vystymosi procesui. Todėl ugdymosi procese svarbi įvairovė, kuri padėtų vaikams pažinti kuo įvairesnę aplinką. Ugdymas lauke vienas iš būdų padedančių vaikams greičiau įsisavinti informaciją, išbandyti skirtingus mokymosi stilius, lavina jų įgūdžius, plečia žodyną, leidžia tyrinėti, taip pat laikas lauke padidina fizinį aktyvumą.
Problema. Nepakankamai išnaudojamos pažinimo kompetencijos ugdymo(si) galimybės lauko erdvėse.
Tyrimo objektas: priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymas(is) lauko erdvėse.
Tyrimo tikslas: atskleisti priešmokyklinio amžiaus vaikų pažinimo kompetencijos ugdymą(si) lauko erdvėse.
Description:
Identification of the problem / relevance of the research.
In the pre-school period, the child develops key competencies and self-awareness that influence his or her subsequent developmental process. Therefore, diversity is important in the educational process, which would help children to get to know as diverse an environment as possible. Develop one of the ways to help children absorb information, demand learning, develop their experience, expand vocabulary, allow exploration, and time increases physical activity.
The aim/goal of the paper development of cognitive competence of preschool children in outdoor areas.
The subject of the paper: to reveal the development of cognitive competence of preschool children in outdoor spaces.